ова што го пишувате за ате керамика едноставно не е точно.
јас возам ате керамика на обичен ате диск на Х3 2.0 130кв
во споредба со обичните ате плочки се потивки и кочењето е исто ако се кочи во умерени граници.
за брзини и агресивно кочење подобри се нормланите плочки од ате во комбинација со АТЕ повердиск.
АТЕ повердискот никогаш не иде во комбинација со керамик, само со нормалните плочки на ате.
значи:
ате обични дискови со ате обични и кермаика може.
ате повер диск само со обиќни плочки не со керамика.
предност на керамичките е долготрајноста и се тивки, не праваат прашина, на почетокот во првите 200/300км најгорниот слој на плочките се одвојува и се лепи на дискот, па така ако возите полеко и во затворен простор може да слушнете метален звук кој доаѓа од дискот, тогаш плочките создаваат обвивка врз дискот, затоа после и помалку има прашина.
единствена мана на кермаичките е баш кога ќе се загрее дискот при јако непредвидено кочење или брутално малтретирање на кочниците тогаш обичните плочки се поадекватни.
ате керамик серијата се концепирани како тивки комфорни плочки.
комбинација повердиск/обични плочки е позвучна при кочење вс. нормалн диск со кермаик/.
иначе кочење при ладен диск со керамик е нормално нема разлика, само што се тивки не се слушаат нит цвичит нит гребит нешчо, али мора прав мајстор да ги вгради по пропис како што си пишит во книџето на ате...
клавање маст, бакарен спреј, чистење на главчето, да нема ич рѓа проверка на шепите итн да не редам а такви се многу ретки...
https://www.youtube.com/watch?v=adjWFEdpoVkhttps://www.youtube.com/watch?v=xDhTUYWEtm0чистење глава:
https://www.youtube.com/watch?v=ELZQI4ex1mUмерење исправност на дисковите и главата дали се рамни во вредностите на толеранција:
без ова мерење не би требало да се монтираат и да се нови дисковите да се види дали се произведени во рамик на толеранција иначе со тек на врме би се појавила грешка најчесто тресење на волан при кочење
https://www.youtube.com/watch?v=e3LoP2mAbi4