Добро де... Него ај ќе прашам, дали знаеш дека дизелите на БМВ им оди турбината на 180.000км, па затоа сакав да прашам дали имаш нешто чепкано на таа тема?
ова маалскиве муабети многу ги сакам......
турбината се расипува како и на сите други, само што кај нас влегоа како што сите знаеме многу кршови со милион км, плус од стоќец во бмв, па некој маалски мајстор ќе го сервисира и после отишла турбината.
значи не е проблемот во турбината дека има мана или пак незнам што, се е во сервисирањето, има коли кои што поминале по 300.000 па сеуште не им мењана или сервисирана турбината, јас лично на мојата 530д ја сервисирав комплет само поради еден семеринг кој пропушташе уље према интеркулерот, иначе кога ја извадија на осовината на перката немаше ниту малку отстапување, ама кога се прави се прави се комплет.
иначе за долготрајност прво мора на некои си макс 50.000км да се мења сепараторот за уљани испарувања, да се става квалитетно уље и филтер (никогаш не сум штедел на ова), друго најмногу дефекти и искривувања во турбината се дешаваат при добро газење во лето кога температурите се екстремно високи, има потреба после газење да се остави колата неколку минути да поработи во место за да има време уљето да ја излади турбината и после тоа да се гаси моторот. ова не важи за релаксирана вожња до некои си 120-130км/ч. ако се внимава на овие работи тогаш турбината може многу долго да трае.
проблемот е што кај половните аута без сервисна книшка или со фалц книшка, кај што немаш евиденција што е и кога е сменето, турбината може во секој момент да отиде или е веќе отидена, па неискусните кога ќе седнат од стоќец во бмв и се провозат им се чини дека лета колата, арно ама дефектот постои и ќе ги кошта после.