Автор Тема: CITROEN C4 2005 PROBLEM  (Прочитано 411 пати)

Отсутен martin90juve

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
CITROEN C4 2005 PROBLEM
« на: 16 Септември 2025, 14:51:21 pm »
ZDRAVO NA SITE, MALKU POMOS AKO MOZE
ODAM PO MAJSTORI A SEKOJ RAZLICNO SI KAZUVA
SE RABOTI ZA CITROEN C4 1.4 16 VENTILA BENZIN PLIN
T.E. ZAVCERA MU GO IZVADIV PLINOT SAKAM SAMO NA BENZIN DA SI VOZAM
E SEGA PROBLEMOT E STO TROSI 20L BENZIN NA 100KM POSLE VADENJE NA PLINOT
NEKOI VIKAAT TREBA DA SE PREMAPIRAL KOMPJUTEROT,NEKOJ LAMBDA SONDA ITN.ITN
DALI IMA NEKOJ PAMETEN SOVET DA MI DADE DO STO MOZE DA BIDE ILI IMAL ISKUSTVO VAKVO

Отсутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3135
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: CITROEN C4 2005 PROBLEM
« Одговори #1 на: 16 Септември 2025, 15:03:29 pm »
🔧 Што може да предизвика толкава потрошувачка:

Електроника поради плинскиот систем

Многу плински системи се поврзуваат со сензорите (MAP, MAF, Lambda) и ECU. Ако мајсторот не го врати фабричниот софтвер или не извади „пресечени“ жици, компјутерот може да мисли дека вози на плин и ја збогатува смесата.

Решение: ECU ремапирање или ресетирање (да се врати на фабрички сетинг).

Lambda сонда (сензор за издувни гасови)

Ако е „излажана“ од плинскиот систем (со емулација), може да праќа погрешен сигнал и ECU да фрла многу гориво.

Провери ја со дијагностика.

MAP/MAF сензор

Ако дава погрешни податоци за количина на воздух, смесата ќе биде збогатена → голема потрошувачка.

Температурен сензор (ECT)

Ако јавува дека моторот е ладен, ECU постојано ќе обогатува смеса (како да е во „чок“ режим).

Инјектори

Може да останале во „отворена“ состојба или да се заглавени (после работа со плин знаат да заглават).

✅ Што би ти препорачал како чекори:

OBD дијагностика – ќе покаже дали имаш богата смеса, грешки на сензори или лоши податоци.

Провери дали е целосно изваден плинскиот систем – често остануваат врзани кабли или „емулации“.

Reset на ECU – понекогаш е доволно да се избришат адаптациите (со дијагностика, не само со вадење акумулатор).

Провери ламбда сондата и температурниот сензор.

Преглед на инјектори и притисок на гориво.

💡 Најверојатно: ECU уште работи со подесувања за плин или добива лажни сигнали од сензори → затоа троши тројно повеќе.

Отсутен martin90juve

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: CITROEN C4 2005 PROBLEM
« Одговори #2 на: 16 Септември 2025, 16:07:12 pm »
🔧 Што може да предизвика толкава потрошувачка:

Електроника поради плинскиот систем

Многу плински системи се поврзуваат со сензорите (MAP, MAF, Lambda) и ECU. Ако мајсторот не го врати фабричниот софтвер или не извади „пресечени“ жици, компјутерот може да мисли дека вози на плин и ја збогатува смесата.

Решение: ECU ремапирање или ресетирање (да се врати на фабрички сетинг).

Lambda сонда (сензор за издувни гасови)

Ако е „излажана“ од плинскиот систем (со емулација), може да праќа погрешен сигнал и ECU да фрла многу гориво.

Провери ја со дијагностика.

MAP/MAF сензор

Ако дава погрешни податоци за количина на воздух, смесата ќе биде збогатена → голема потрошувачка.

Температурен сензор (ECT)

Ако јавува дека моторот е ладен, ECU постојано ќе обогатува смеса (како да е во „чок“ режим).

Инјектори

Може да останале во „отворена“ состојба или да се заглавени (после работа со плин знаат да заглават).

✅ Што би ти препорачал како чекори:

OBD дијагностика – ќе покаже дали имаш богата смеса, грешки на сензори или лоши податоци.

Провери дали е целосно изваден плинскиот систем – често остануваат врзани кабли или „емулации“.

Reset на ECU – понекогаш е доволно да се избришат адаптациите (со дијагностика, не само со вадење акумулатор).

Провери ламбда сондата и температурниот сензор.

Преглед на инјектори и притисок на гориво.

💡 Најверојатно: ECU уште работи со подесувања за плин или добива лажни сигнали од сензори → затоа троши тројно повеќе.

Право чудо е ова Чат ЏП 😂

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 810
  • The best or nothing.
Одг: CITROEN C4 2005 PROBLEM
« Одговори #3 на: 16 Септември 2025, 16:14:39 pm »
Најубав совет ќе добиеш, ако отидеш кај некој авто-механичар.
Почекај ги @Busav или @KaZaN , они имаа ист ваков автомобил, па ќе те упатат кај добар мајстор.  :)

Отсутен martin90juve

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: CITROEN C4 2005 PROBLEM
« Одговори #4 на: 16 Септември 2025, 16:38:12 pm »
Најубав совет ќе добиеш, ако отидеш кај некој авто-механичар.
Почекај ги @Busav или @KaZaN , они имаа ист ваков автомобил, па ќе те упатат кај добар мајстор.  :)
Do sega kaj 3ca e odnesena i site razlicno mislenje

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: CITROEN C4 2005 PROBLEM
« Одговори #5 на: 16 Септември 2025, 16:39:43 pm »
Прашање: Зошто го вадеше плинот? Посекако само на бензин можеше да ја возиш.

Отсутен martin90juve

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: CITROEN C4 2005 PROBLEM
« Одговори #6 на: 16 Септември 2025, 16:54:34 pm »
Прашање: Зошто го вадеше плинот? Посекако само на бензин можеше да ја возиш.
Точно, вака сега багажот ми е слободен, резервната гума си е на место

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3226
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: CITROEN C4 2005 PROBLEM
« Одговори #7 на: 16 Септември 2025, 22:31:39 pm »
+38971243203 Ace  doktor za Citroen 😉 podocna ke si dades  pivo za resavanje na problemot 😂

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3950
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг: CITROEN C4 2005 PROBLEM
« Одговори #8 на: 17 Септември 2025, 07:41:05 am »
+38971243203 Ace  doktor za Citroen podocna ke si dades  pivo za resavanje na problemot
Препорака и од мене за Аце.

Ако не, ќе се најде уште некој.

Sent from my Xiaomi 13T