Sondata moze i preku 100000Km da tera no, efektivnosta opagja posle 80000Km. Zatoa za da imas sekogas potrosnja ista kako koga bila nova kolata se menuva sondata najmnogu na 80000Km.
Parametrite na stara i nova sonda nema nacin da se ednakvi. Postoi stareenje na materijalot i informaciite nema da bidat sekogas tocni. Na primer MAF ne se menuva dodeka ne se izvalka, cistenje vo najgolem broj slucai NE SE PREPORACUVA. A MAF strada od neredovno menjanje na filter za vozduh, kako i od filter za vozduh sto ne e kvaliteten.
Zatoa ako ne sakate glavobolki se zema najednostavno mozno vozilo bez MAF bez TPS bez lambda turbini i sl, i ke imate najeftino odrzuvanje.
Zapomnete deka ORIGINALNI SONDI se originalni. Nekoi proizveduvaci zapocnaa so vgraduvanje na procesori vo sondite taka da posle odredeno vreme sakal nejkel samiot kompjuter ke otcita deka sondata rabotela povekje casa/ciklusi od predvidenoto i moze da ne dozvoli da startuva motorot.
Deneska se povekje se odi na CAN bus komunikacija. Duri i diznite kaj nekoi common rail dizeli se opremeni so mini procesor koj registrira broj na otvoranja, seriski broj na diznata model i sl. Taka da idninata odi kon toa... Proizvoditelite na avtomobili ne se ludi. Imaat idei i sekako ke izmislat nacin kako da vlezete samo vo ovlasten servis. Veruvam vo idnina i ke vovedat i enkripcii na komunikacijata so real-time online update taka sto samo ovlasten kompjuter od serviserite vo ovlastenite servisi ke moze da vrsi dijagnostika i cepkanje a so toa ke porasne doverlivosta na avtomobilite vo celost, i sekako nasiot dzeb ke olesnuva pobrzo.
So toa ke ne teraat da si kupuvame novi avtomobili pocesto. Sepak ziveeme vo potrosuvacko opstestvo.
Denes kolite imaat elektronika i prednosta e sto pri promena na senzorot so nov se vostanovuva prvobitnata rabota na motorot. Potrosnjata se namaluva.
No cenite na senzorite se razlikuvaat. Sega za sega imas originalni i kineski.
Umre vremeto na prosti mehanicki motori i steluvanje so sftrafciger. Kaj generatorite na primer odamna ima primena na dizni so vgraden procesor taka da koga ke se zameni istata mora da vovede vo ECU-to odnosno palenje nema...