Автор Тема: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)  (Прочитано 14259 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #30 на: 23 Декември 2011, 15:07:51 pm »
Значи Bu$aV MeGaNe никако само вадење или празнење. И јас прво помислив дека електрониката може лошо да отчитува па да си направам поголем проблем. Баш ќе се распрашам кај овие со ауспуси што е како е, а тој во Злокуќани мислам дека знам кој е, после канал 5 пред семафорите.

Нема што да прашаш.

Имаш ли сонда на катализатор ?

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
Одг: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #31 на: 23 Декември 2011, 15:10:50 pm »
Значи Bu$aV MeGaNe никако само вадење или празнење. И јас прво помислив дека електрониката може лошо да отчитува па да си направам поголем проблем. Баш ќе се распрашам кај овие со ауспуси што е како е, а тој во Злокуќани мислам дека знам кој е, после канал 5 пред семафорите.

Нема што да прашаш.

Имаш ли сонда на катализатор ?
Имам, барем така кажаа во тојота затоа и светело ова сијаличево.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #32 на: 23 Декември 2011, 15:14:26 pm »
Значи Bu$aV MeGaNe никако само вадење или празнење. И јас прво помислив дека електрониката може лошо да отчитува па да си направам поголем проблем. Баш ќе се распрашам кај овие со ауспуси што е како е, а тој во Злокуќани мислам дека знам кој е, после канал 5 пред семафорите.

Нема што да прашаш.

Имаш ли сонда на катализатор ?
Имам, барем така кажаа во тојота затоа и светело ова сијаличево.

Извади катализатор, исчисти, завари цевче унутра да не ти брчи, купи сонда лажач и средена работа.

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #33 на: 23 Декември 2011, 16:36:23 pm »
pametno cuore :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #34 на: 23 Декември 2011, 17:09:40 pm »
Значи, решен проблем :)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
Одг: Re: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #35 на: 23 Декември 2011, 21:23:00 pm »
мислам дека така е најпаметно, ќе побарам добар мајстор и лажов за сонда.
Фала CUORE.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #36 на: 24 Декември 2011, 18:14:23 pm »
мислам дека така е најпаметно, ќе побарам добар мајстор и лажов за сонда.
Фала CUORE.

Добри мајстори имаш на форумов, само незнам дал работат со катализатори ;D

Отсутен Dejan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 158
Одг: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #37 на: 25 Декември 2011, 09:34:26 am »
Уште еден Јапонец.......добредојде, супер количе.

Отсутен Driver

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #38 на: 26 Јануари 2012, 03:04:14 am »
И кај мене и истата работа со катализаторот, прво мислев дека е сондата, па кога ја ставија на дијагностика испадна дека проблемот е во катализаторот. Веке подолго време ми свети сијаличката, но не сум осетил никаква разлика, не гуши моторот, добро си влече, нема никаков проблем, само ме нервира тоа што свети сијаличката и понекогаш ме факаше страв да не ми се заебе нешто, али со текот на времето се навикнав да ја возам вака :D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #39 на: 30 Јануари 2012, 12:51:18 pm »
И пак ке свети Дени :)

Сондата дава инфомации во компјутерот, а он после обработува инфоамции и ако е лоша смешата он дава сигнал и свети силаличката, а во спротивно не свети :)


Рики, многу се трудиш за сијаличкава на Тојотава, мене обично ми се ситиш.


Aj добродојде АУУУ ;D

Потрошни матријал е катализаторот, али ако го средиме сеа... нема никад да светне :) Патем не е алфа :))))

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #40 на: 30 Јануари 2012, 16:48:57 pm »
Koliceto e top. Odlicno e. No kolku sto znam 1.6 i 1.8 motorite na Toyota ne se japonski motori. Tie se germanski motori.
Znaci za vtorata lambda sonda taa ima razlicna karakteristika od prvata. Ako e istata e defektna ili katalizatorot ne e vo red se dobiva poraka za greska.
Careto e nova lambda sonda sekako. Sekoja lambda sonda trae do 80000Km posle treba da se zameni. Spored proizvoditelot a inaku ima zamenski sondi kineski koi se poeftini (do 20-30% od originalot) no ne teraat povekje od nekolku meseci.
Znaci ako imas svetilka Check engine oznacuva greska treba da se otcita kodot na greskata i posle toa da se zameni defektniot del. Od nasiot ubav benzin i plin sondite si odat mnogu brzo. Retko kaj koja kola ima ispravna sonda posle 40000-50000Km.
Nema vrska sondata so tipot na kolata i da e mercedes ili Audi ili VW ili Toyota se znae na 80000Km preporacliva zamena na sondata (sondite). Na plin mozebi i ke istera i do 60000Km.
Katalizatorot e potrosen materijal no e poskap. No sega imas na pazarot kineski katalizatori (20-30% poeftini i sam proceni si).

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #41 на: 30 Јануари 2012, 16:58:10 pm »
@ Bugar, jas imam pominato okolu 55.000km i dosega ne mi sveti nikakva sjalica "check engine", 90% od benzinot e tocen vo LukOil. do sega e OK.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #42 на: 30 Јануари 2012, 17:40:55 pm »
@Bugar, кај мене на свифтот имам поминато 160 000 км, од кој 30 000 км од мене и јас го извадив катализаторот, и верувам дека е фабричката сонда, дека е онаква пљава никаква... 100% сум сигурен дека фабричката.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #43 на: 30 Јануари 2012, 18:08:27 pm »
Sondata moze i preku 100000Km da tera no, efektivnosta opagja posle 80000Km. Zatoa za da imas sekogas potrosnja ista kako koga bila nova kolata se menuva sondata najmnogu na 80000Km.
Parametrite na stara i nova sonda nema nacin da se ednakvi. Postoi stareenje na materijalot i informaciite nema da bidat sekogas tocni. Na primer MAF ne se menuva dodeka ne se izvalka, cistenje vo najgolem broj slucai NE SE PREPORACUVA. A MAF strada od neredovno menjanje na filter za vozduh, kako i od filter za vozduh sto ne e kvaliteten.
Zatoa ako ne sakate glavobolki se zema najednostavno mozno vozilo bez MAF bez TPS bez lambda turbini i sl, i ke imate najeftino odrzuvanje.
Zapomnete deka ORIGINALNI SONDI se originalni. Nekoi proizveduvaci zapocnaa so vgraduvanje na procesori vo sondite taka da posle odredeno vreme sakal nejkel samiot kompjuter ke otcita deka sondata rabotela povekje casa/ciklusi od predvidenoto i moze da ne dozvoli da startuva motorot.
Deneska se povekje se odi na CAN bus komunikacija. Duri i diznite kaj nekoi common rail dizeli se opremeni so mini procesor koj registrira broj na otvoranja, seriski broj na diznata model i sl. Taka da idninata odi kon toa... Proizvoditelite na avtomobili ne se ludi. Imaat idei i sekako ke izmislat nacin kako da vlezete samo vo ovlasten servis. Veruvam vo idnina i ke vovedat i enkripcii na komunikacijata so real-time online update taka sto samo ovlasten kompjuter od serviserite vo ovlastenite servisi ke moze da vrsi dijagnostika i cepkanje a so toa ke porasne doverlivosta na avtomobilite vo celost, i sekako nasiot dzeb ke olesnuva pobrzo.
So toa ke ne teraat da si kupuvame novi avtomobili pocesto. Sepak ziveeme vo potrosuvacko opstestvo.

Denes kolite imaat elektronika i prednosta e sto pri promena na senzorot so nov se vostanovuva prvobitnata rabota na motorot. Potrosnjata se namaluva.

No cenite na senzorite se razlikuvaat. Sega za sega imas originalni i kineski.

Umre vremeto na prosti mehanicki motori i steluvanje so sftrafciger. Kaj generatorite na primer odamna ima primena na dizni so vgraden procesor taka da koga ke se zameni istata mora da vovede vo ECU-to odnosno palenje nema...

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
Одг: Toyota Corolla Hatchback 1.6 VVT-i T2 5d (02)
« Одговори #44 на: 30 Јануари 2012, 18:11:46 pm »
@bugar фала ти на советот, баш како што кажа, сијаличката почна да свети на околу 80,000 прво од време на време па сега редовно. Дали знаеш можеби каде можат да се најдат нови сонди и кој работи со тоа?

@riki освен што го извади катализаторот дали менуваше нешто друго, лажач на сонда...итд. и дали се промени нешто околу потрошувачката или перформансите?