Автор Тема: 2020 BMW F87 M2 Competition  (Прочитано 33608 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен R2D2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 549
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #421 на: 14 Март 2025, 14:14:55 pm »
Details, details :)

The details are not the details. They make the design.

П.С. Топ, мене ми се многу полични овие...
Шкода Октавиа 1.5 ТСИ, (А8 2020) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,24484.0.html
Mercedes A160 (W168) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2269.0.html

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1228
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #422 на: 18 Март 2025, 00:15:38 am »
Наместени и camber plates, како и центрирање во TeamAuto.





Вредности по центрирањето (немам слика од документот во кола ми остана):

Front
Camber Left -1.80
Camber Right -1.81
Toe Left 0.2mm
Toe Right 0.2mm

Rear
Camber Left -1.58
Camber Right -1.59
Toe Left 0.7mm
Toe Right 0.7mm

Дефинитивно се чувствува дека предницата е подиректна и побрзо реагира на движења на волан. Би требало да има и бааѓи подобар преден грип, ама нека се потстопли од среда па ќе пробам, немав прилика со летни гуми и времево денес.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1458
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #423 на: 18 Март 2025, 10:01:56 am »
Сега и еден аутоматик да наместиш да биде и по мој ќеф :D

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1228
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #424 на: 18 Март 2025, 10:17:15 am »
Сега и еден аутоматик да наместиш да биде и по мој ќеф :D


Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1228
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #425 на: 19 Март 2025, 16:30:26 pm »
Денес прва прилика со убаво време и летни гуми да ја испробам после сите промени.



Eventuri-то вади ненормален звук, ама треба да ја нагазиш да повлече ептен воздух за да се слушне. Инаку дефинитивно се осеќа подобрен throttle response, само треба да се пуштам на некој поширок пат надвор од Скопје за добро да осетам.

Она што ми остави најголем впечаток е разликата во handling после промената на геометријата. Многу побрзо реагира на нагли промени на насока, нема веќе тенденција кон understeer, многу е побалансирана со маааал наклон кон oversteer. Многу полесно се контролира turn-in со гас педала и многу порано можам да дадам гас при излез од кривина. Можда ќе јаде гуми малку побрзо, ама на оваа кола секако гуми не траат подолго од 3 сезони.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7348
Одг: 2020 BMW F87 M2 Competition
« Одговори #426 на: 19 Март 2025, 17:00:12 pm »
Болидче. Картингче.