Автор Тема: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и  (Прочитано 2550 пати)

Отсутен fuzzjaw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 529
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #45 на: 12 Март 2025, 17:42:17 pm »
E sega koga sme kaj ledot od Temu. Montiran propisno i obavezno simnati farovite na edno nivo nadole da fakjaat pod registarska tablica na toj pred mene. Koj saka strucnjak neka dojde neka mi kaze deka smetam na tie karsi mene jas kolata gratis ja davam so moj trosoci za notar. E sega restoto od soferi sto i kako tamo ne me interesira.

По не знам кој пат на форумов ... “ЛЕД од Тему“ и “монтиран прописно“ се невозможна комбинација. Ако си со фар со рефлектор, не е само линијата да е под таблица, огромен проблем е и отсјајот и “избеганото“ светло зато шо рефлекторот не е способен да го исконтролират снопот. Линијата тебе можда ти е во ред, не спорам. Ама дел од светлото, кое само по себе е прилично јако, бегат над таа линија.

Нареден пат ко ќе си на технички преглед, оди при проверката на фаровите и види од горе на мерниот инструмент над линијата колку светло имаш. То е исто голем проблем ко лошо нивелираните фарови.


На првичната тема, функционален систем не е невозможна мисија. Еве едно мое размислување - ако станица за технички преглед пуштила возило со несоодветни светла, издувни гасови, шобило, при било која рутинска контрола од МВР, службеникот нека го пуштит на вонреден технички преглед. Ако испаднит дека возилото не е технички исправно, според сообраќајна да се видит кога и каде возилото “поминало“ технички преглед, и во таа станица да се проверат камери дали издувните гасови или шо и да е проблематично биле проблем на денот на регистрација. Ако биле, казна за техничкиот преглед, и на возачот налог за повторен технички преглед. Дури не го поминит тој втор технички преглед (шо нели, ќе си го платит од џеб), возилото не е регистрирано. Не е научна фантастика.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5932
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #46 на: 12 Март 2025, 18:11:51 pm »
Троа офтопик, во истиот момент кога едно пежо партнер го палеа “ в ребра” со штрафцигер на анласер и го зачаде целиот технички кога запали, со паднат трап и помина без проблем, мене ми бараа жмигавци и ретровизори целосно функционачни за “Велосипед со  помошен мотор “ од 1957ма година и 6 волти струја, целосно реставриран.
Во 57ма ни тоа ни тоа на моторот не постоело фабрички, исто како на голф кец да те вратат оти немаш 6 воздушни перничиња.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Tomce

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 645
    • ibiz.mk
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #47 на: 12 Март 2025, 19:54:35 pm »
Оваа е поминало технички месец пред сликање
Цело подвозје вака. Опасност и за себе и за останати во сообраќајот.
 

Пола авта со по едни светло или плави лед,мислиш камион вози


Инаку има камери и снимаат
Мене ме вратија која регистрирав приколка(немав кука во сообраќајна)
Со муабет пред неколку дена некој поминал така и инспекција им дошла на камера провериле сообраќајна
« Последно менување: 12 Март 2025, 20:20:12 pm Tomce »

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1880
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #48 на: 12 Март 2025, 20:22:36 pm »
Баш поддржувам вакви закони/предлози. Во МК стана тренд уште одамна да се вози дизели, иако максимум по 10к км годишно вртат, а доста голем процент цепаат само градска од зграда до работа по 5 км.

Точаци никој нејќе да вози, баш спротивно на сите им пречат точаците, колата мора да влече убаво и да троши малку, а тоа што немаат пари да ја одржуваат не е важно, ќе извадат се што не е есенцијално ама важно дизел ќе возат.

Со ова темпо на загадување децата нема да доживеат 50 години, пола град (зборам за Скопје) ќе испоумре од рак поради загадување како резултат на стар возен парк, дпф офф егр офф дизел шема, стари рани од југославија со затрпување на опасни отпадни материи како линдан, и градежна мафија што го направи Скопје град во кој живее цела Македонија.

Штета што народот касно ќе се освести, ако воопшто се освести, а нема кој да поведе сметка од ова клошарскава влада што ја интересира само пари и криминал.

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 813
  • The best or nothing.
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #49 на: 12 Март 2025, 21:09:25 pm »
Само за точациве ќе ти искоментирам.
Повеќе души сакаме да возиме точаци, но :
1. Се нема култура помеѓу самите велосипедисти, но и се нема сообраќајна култура кон самите велосипедисти.

И број 2 : Се крадат точаци на ангро. Отвори на фб групите, жал ми паѓа какви точаци се крадат.
Не знам, искрен да бидам, дали барем еден точак е најден.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5932
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #50 на: 12 Март 2025, 22:02:55 pm »
Еми се врти кругот, поголемиот број од луксузните точаци се свлечкани преку Косово и тука се шиткаат за топ цена. И по нив плачел некој низ Швајцарија/Германија :D
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Кољо

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 221
    • MVP Ring
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #51 на: 12 Март 2025, 22:34:51 pm »
Само за точациве ќе ти искоментирам.
Повеќе души сакаме да возиме точаци, но :
1. Се нема култура помеѓу самите велосипедисти, но и се нема сообраќајна култура кон самите велосипедисти.

И број 2 : Се крадат точаци на ангро. Отвори на фб групите, жал ми паѓа какви точаци се крадат.
Не знам, искрен да бидам, дали барем еден точак е најден.
15ти Корпус и 7ми Ноември во Охрид ги направија со прописни велосипедски патеки, заштитени од автомобили и се, ама џабе, уште возат на улица.

Едноставно не разбирам.

Sent from my A001LG using Tapatalk


Отсутен Мартин_91

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 463
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #52 на: 13 Март 2025, 19:18:19 pm »
Оваа е поминало технички месец пред сликање
Цело подвозје вака. Опасност и за себе и за останати во сообраќајот.
 
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Пола авта со по едни светло или плави лед,мислиш камион вози


Инаку има камери и снимаат
Мене ме вратија која регистрирав приколка(немав кука во сообраќајна)
Со муабет пред неколку дена некој поминал така и инспекција им дошла на камера провериле сообраќајна


Во слична ситуација поминав Ескорт на технички без проблем пред десетина години. Зошто осеќав како шета задниот дел прашав дали е се добро.
Ми рекоа ако имам вишок пари можам да фрлам, ама колата е добра. На враќање застанав во еден сервис да ги проверат амортизерите, па мајсторот ми покажа каква е колата од доле.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #53 на: 13 Март 2025, 20:43:31 pm »
По не знам кој пат на форумов ... “ЛЕД од Тему“ и “монтиран прописно“ се невозможна комбинација. Ако си со фар со рефлектор, не е само линијата да е под таблица, огромен проблем е и отсјајот и “избеганото“ светло зато шо рефлекторот не е способен да го исконтролират снопот. Линијата тебе можда ти е во ред, не спорам. Ама дел од светлото, кое само по себе е прилично јако, бегат над таа линија.

Нареден пат ко ќе си на технички преглед, оди при проверката на фаровите и види од горе на мерниот инструмент над линијата колку светло имаш. То е исто голем проблем ко лошо нивелираните фарови.

Не е точно дека рефлектор не може да го исконтролира снопот, туку работата е каков тип и изведба на диода има самата сијалица.

Не е до седењето, сите се раштелувани или имаат непрописни светла ставено. Го правевме муабетов на форум во друга тема, луѓе стварно веруваат дека нивните ЛЕД светла во фар со рефлектор не сметаат на други и дека нема light bleed.

Еве го одговорот за LED сијалиците:

Има ЛЕД светла за фар со рефлектор што се road legal и не сметаат на други учесници во сообраќај.
Но тие светла не се 5 евра од Тему, чинат повеќе и се целосно хомологирани и дозволени за употреба во ЕУ.

Линк:
https://www.osram.com/ecat/LED%20high%20and%20low%20beam%20lamps%20(street%20legal)-Car%20lighting-Automotive/com/en/GPS01_3574187/

Згора на тоа, LED сијалици се вградуваат во фарови со рефлектор уште од фабрика.
Еве ги:



И секако едно видео:

Инаку, да, се слагам дека непрописно подесени сијалици сметаат, но не се работи за лед или за обична халогена сијалица или за ХИД, туку за ПОДЕСЕНОСТА.
И лоша халогена сијалица може да даде лоша линија...Ама кој си играл, знае. Кој пробал, знае.


Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #54 на: 13 Март 2025, 20:50:06 pm »
По не знам кој пат на форумов ... “ЛЕД од Тему“ и “монтиран прописно“ се невозможна комбинација. Ако си со фар со рефлектор, не е само линијата да е под таблица, огромен проблем е и отсјајот и “избеганото“ светло зато шо рефлекторот не е способен да го исконтролират снопот. Линијата тебе можда ти е во ред, не спорам. Ама дел од светлото, кое само по себе е прилично јако, бегат над таа линија.

Нареден пат ко ќе си на технички преглед, оди при проверката на фаровите и види од горе на мерниот инструмент над линијата колку светло имаш. То е исто голем проблем ко лошо нивелираните фарови.

Не е точно дека рефлектор не може да го исконтролира снопот, туку работата е каков тип и изведба на диода има самата сијалица.

Не е до седењето, сите се раштелувани или имаат непрописни светла ставено. Го правевме муабетов на форум во друга тема, луѓе стварно веруваат дека нивните ЛЕД светла во фар со рефлектор не сметаат на други и дека нема light bleed.

Еве го одговорот за LED сијалиците:

Има ЛЕД светла за фар со рефлектор што се road legal и не сметаат на други учесници во сообраќај.
Но тие светла не се 5 евра од Тему, чинат повеќе и се целосно хомологирани и дозволени за употреба во ЕУ.

Линк:
https://www.osram.com/ecat/LED%20high%20and%20low%20beam%20lamps%20(street%20legal)-Car%20lighting-Automotive/com/en/GPS01_3574187/

Згора на тоа, LED сијалици се вградуваат во фарови со рефлектор уште од фабрика.
Еве ги:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

И секако едно видео:

Инаку, да, се слагам дека непрописно подесени сијалици сметаат, но не се работи за лед или за обична халогена сијалица или за ХИД, туку за ПОДЕСЕНОСТА.
И лоша халогена сијалица може да даде лоша линија...Ама кој си играл, знае. Кој пробал, знае.

Точно, ама ретко кој става road-legal ЛЕД светла од 3000 денари во Голф 4ките или БМВ Е46ките. Како што кажа Златко, повеќето се со сијалици од Алиекспрес/Тему и муабетов на форум го правевме баш за тие пред цирка 3-4 месеци. Нив колку сакаш подесувај ги, пак ќе сметаат.

Отсутен fuzzjaw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 529
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #55 на: 13 Март 2025, 20:51:20 pm »

Не е точно дека рефлектор не може да го исконтролира снопот, туку работата е каков тип и изведба на диода има самата сијалица.

-------------------------

Инаку, да, се слагам дека непрописно подесени сијалици сметаат, но не се работи за лед или за обична халогена сијалица или за ХИД, туку за ПОДЕСЕНОСТА.
И лоша халогена сијалица може да даде лоша линија...Ама кој си играл, знае. Кој пробал, знае.

Праев муабет за ефтините LEDови од Тему, на таква сијалица обичен фар со рефлектор ќе напрајт хаос. Ги спомна Osram сијалиците со хомологација, тие се друг муабет.

Подесувањето е битно кај апсолутно секој фар, без оглед на типот на сијалицата, ама муабетот ми е дека таков ефтин LED во несоодветен фар, подесувај го колку сакаш, пак ќе е ѓубре.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #56 на: 13 Март 2025, 21:21:51 pm »
Legal Road се поскапи, не се 3000 ден 6500 + денара се...
XTR се 3000...

https://www.osram.com/ecat/LEDriving%20XTR-LED%20high%20and%20low%20beam%20lamps-Car%20lighting-Automotive/com/en/GPS01_4099970/

Инаку на муабетот ефтин ЛЕД, ЛЕД од Тему итн, стварно има разлика од сијалица до сијалица. Пред 7-8 години се земаа квалитетни LED сијалици од производителот ZDATT кој што користеше Cree LED сегменти кои ги имаа Philips на нивните афтермаркет сијалици. Цената на тој лед беше сосема пристојна, рецимо некои си 30тина евра и се ставаа во фар со рефлектор со тоа што требаше да се подеси хоризонталата и вертикалата на зракот, како и најмалото расејување. Невозможно е да го подесиш да биде како на Матрикс, но може да се подеси да биде во граници на нормала или во дозволена толеранција. Истото е проверено и на апарат на технички преглед каде што како што реков се е во граница на толеранција.
Сега верувам дека светлосните лед сегменти се неколку нивоа еволуирани, па заради тоа постојат и XTR, road legal и се разбира Тему Лед . Еве две слики од тогашните ZDATT како личеа и како светеа...Уствари уште светат без никаков проблем...

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #57 на: 13 Март 2025, 22:16:16 pm »
На времето, на обични фарови како што треба подесени, доволно беше да се стави 100 вати сијалица и да почне да пречи на возачите од спротива. Затоа и враќаа на технички.

Во последно време прилично често ми се случува одненадеш да ми заблешти во око ептен непријатен сноп од фар до заслепување, за потоа при разминување да излезе дека станува збор за ептен нова кола со фабрички ледови.
Ова се случува кога возам по Водно, односно при свиоци и денивелации. Но, на истите места при разминување со коли со обични фарови нема никакво заслепување.
Оттука заклучувам дека и најмодерните фабрички лед фарови не се како треба испеглани.

Тоа со cutoff по ѕидови па е ептен јака прикаска која е извежбана уште пред 30 години со 100 ватните халогени која трае до техничкиот преглед кога ќе те вратеа, доколку претходно не ти скурчи да трпиш да ти абленсираат од спротивен правец и сам не си ги смениш.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #58 на: 13 Март 2025, 22:18:14 pm »
На времето, на обични фарови како што треба подесени, доволно беше да се стави 100 вати сијалица и да почне да пречи на возачите од спротива. Затоа и враќаа на технички.

Во последно време прилично често ми се случува одненадеш да ми заблешти во око ептен непријатен сноп од фар до заслепување, за потоа при разминување да излезе дека станува збор за ептен нова кола со фабрички ледови.
Ова се случува кога возам по Водно, односно при свиоци и денивелации. Но, на истите места при разминување со коли со обични фарови нема никакво заслепување.
Оттука заклучувам дека и најмодерните фабрички лед фарови не се како треба испеглани.

Тоа со cutoff по ѕидови па е ептен јака прикаска која е извежбана уште пред 30 години со 100 ватните халогени која трае до техничкиот преглед кога ќе те вратеа, доколку не ти скурчи да трпиш да ти абленсираат од спротивен правец

Адаптивни ЛЕД/Матрикс светла го решаваат тој проблем.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Воведување ред во извадени Катализатори и ДПФ-и
« Одговори #59 на: 13 Март 2025, 22:21:05 pm »
Знам само дека се случува и со прилично луксузни коли, можеби во теорија се прилично адаптивни, но во пракса јако пржат у рожница.