Автор Тема: CARclub Тест: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive  (Прочитано 708 пати)

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5693
Одг: CARclub Тест: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive
« Одговори #15 на: 25 Февруари 2025, 21:43:54 pm »
Ако пратите цените на половњаците , џипови џипови, сњ скренаа од мозокот, за некое време половен хилукс ќе кошта повеќе од нов, или лендкрузер.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
Одг: CARclub Тест: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive
« Одговори #16 на: 25 Февруари 2025, 21:54:10 pm »
Ако најдеш нов Хајлукс за 40к дај кажи и јас да земам еден. Дури и оној со 2.4 Дизел го нема за тие пари.
Инаку интерсна варијана на LC која веројатно нема да ја видиме е овој римејк кој во 2023 е објавен во Јапонија. https://global.toyota/en/newsroom/toyota/40139890.html Имаше и некои ревјуа по ЈуТјуб.

Знаеш дека моделот  Серија 70 го има како нов да го купиш, ако не се лажам во Африка негде и во Австралија ги прават нови.
Германската амбасадорка има нов таков и Црвен крст пред пар години земаа нови Ланд Крузери од тие првите модели. Обичен смртник неможе да увезе поради еко и безбедносни норми, 4.0 ццм со 130 кс мотор имаат, обичен дизел, за моторов може и да грешам ама таков некој возеа со многу ццм а малку кс.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1789
Одг: CARclub Тест: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive
« Одговори #17 на: 25 Февруари 2025, 22:05:28 pm »
Ако најдеш нов Хајлукс за 40к дај кажи и јас да земам еден. Дури и оној со 2.4 Дизел го нема за тие пари.
Инаку интерсна варијана на LC која веројатно нема да ја видиме е овој римејк кој во 2023 е објавен во Јапонија. https://global.toyota/en/newsroom/toyota/40139890.html Имаше и некои ревјуа по ЈуТјуб.

Тоа и ми беше поентата дека до скоро беше ~ 40 сега е ~ 50.

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3937
Одг: CARclub Тест: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive
« Одговори #18 на: 25 Февруари 2025, 22:13:00 pm »
Ценовникот што го даваат онлајн не ја прикажува точната цена, поради тоа што Хилуксот го третираат како комерцијално возило по дифолт цените ги пишуваат без ддв. Ако го земеме Invincible пакетот кој треба да се приближи до овој овдека презентиран модел, повеќе накај ~70 ќе испадне. Ако сакаш малце да го дотераш со канопиња и дополнителна опрема за конфор, ете ги 75.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1820
Одг: CARclub Тест: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive
« Одговори #19 на: 25 Февруари 2025, 22:31:36 pm »
Hilux se znae koj vozi, si imaat oni klienti na blizok istok, samo da pukne negde da se otvori pazarot.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7352
Одг: CARclub Тест: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive
« Одговори #20 на: 25 Февруари 2025, 23:30:18 pm »
Како е можно на возило од 100.000€ да ставиш ваква ефтина пластика на волан, и тоа баш на средина... 




Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14390
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive
« Одговори #21 на: 25 Февруари 2025, 23:35:23 pm »
С'штото ќе го велев...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3937
Одг: CARclub Тест: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive
« Одговори #22 на: 26 Февруари 2025, 00:38:04 am »
Ако најдеш нов Хајлукс за 40к дај кажи и јас да земам еден. Дури и оној со 2.4 Дизел го нема за тие пари.
Инаку интерсна варијана на LC која веројатно нема да ја видиме е овој римејк кој во 2023 е објавен во Јапонија. https://global.toyota/en/newsroom/toyota/40139890.html Имаше и некои ревјуа по ЈуТјуб.

Знаеш дека моделот  Серија 70 го има како нов да го купиш, ако не се лажам во Африка негде и во Австралија ги прават нови.
Германската амбасадорка има нов таков и Црвен крст пред пар години земаа нови Ланд Крузери од тие првите модели. Обичен смртник неможе да увезе поради еко и безбедносни норми, 4.0 ццм со 130 кс мотор имаат, обичен дизел, за моторов може и да грешам ама таков некој возеа со многу ццм а малку кс.

Значи Германската амбасадорка некако да ја смувам, друго чаре не гледам за да возам вакво во МК.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6505
Одг: CARclub Тест: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive
« Одговори #23 на: 26 Февруари 2025, 06:36:16 am »
Некој да објасни зошто некои модели се со округли фарови а други со правоаголни?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/land-cruiser/ggxmh.html

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/land-cruiser/dehkf.html

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive
« Одговори #24 на: 26 Февруари 2025, 07:57:24 am »
Многу јако. Стокмено количе. Дизел, аутоматик, диференцијали, го средиле пиц пец.

На акција да се начека за 44, би било добра зделка.

Присутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2366
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: CARclub Тест: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive
« Одговори #25 на: 26 Февруари 2025, 08:23:04 am »
Ако најдеш нов Хајлукс за 40к дај кажи и јас да земам еден. Дури и оној со 2.4 Дизел го нема за тие пари.
Инаку интерсна варијана на LC која веројатно нема да ја видиме е овој римејк кој во 2023 е објавен во Јапонија. https://global.toyota/en/newsroom/toyota/40139890.html Имаше и некои ревјуа по ЈуТјуб.

Тоа и ми беше поентата дека до скоро беше ~ 40 сега е ~ 50.

Погледни го исузу димакс во тој сегмент е мислам 37 илјади беше. (раптор,ренџер,хилукс,навара збеснати со цениве дури и  фирмиве не ги набавувват се осврнаа кон исузу добар е)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14176
Одг: CARclub Тест: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive
« Одговори #26 на: 26 Февруари 2025, 09:33:55 am »
 Предобро нешто. Ај некогаш можеби ќе си го дозволам како половњак :D

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3937
Одг: CARclub Тест: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive
« Одговори #27 на: 26 Февруари 2025, 11:53:59 am »
Ако најдеш нов Хајлукс за 40к дај кажи и јас да земам еден. Дури и оној со 2.4 Дизел го нема за тие пари.
Инаку интерсна варијана на LC која веројатно нема да ја видиме е овој римејк кој во 2023 е објавен во Јапонија. https://global.toyota/en/newsroom/toyota/40139890.html Имаше и некои ревјуа по ЈуТјуб.

Тоа и ми беше поентата дека до скоро беше ~ 40 сега е ~ 50.

Погледни го исузу димакс во тој сегмент е мислам 37 илјади беше. (раптор,ренџер,хилукс,навара збеснати со цениве дури и  фирмиве не ги набавувват се осврнаа кон исузу добар е)

Исузу има солидна понуда за 45-6К (379хх без ДДВ) но технолошки и функционално е зад конкуренцијата од Форд, Тојота и VW. Едната опција е да се свртиш кон корејските модели на Корандо а другото е да одиш со нешто пониско специфициран Амарок, што мислам дека е понапред од D-Max во сегашниот модел. Последна опција за да се задржиш некаде нешто под 40К е да се видат кинезите. Пониуда од МакАутостар за Мицубиши не постои онлајн.