Автор Тема: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...  (Прочитано 755446 пати)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Кога немаат многу ќар на продажба, тоа им е претпоставувам единствениот излез. Дефинитивно да не си во нивна кожа.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Vo uslovi na vakva sostojba narodot nema pari (a i da ima tesko ke se odluci da kupi nova kola). Sekoj spored potrebite no smetam deka vo idnina ke se ogranici uvozot na polovni vozila so najmalce Euro 4. Ako ne pritisne Evropa mora da se napravi toa. Nema drugo resenie. Avto uzvoznicite se golemi biznismeni i imaat ogromna mok da gi smenat zakonite.
Posle nekoe vreme koga narodot ke sfati deka Euro 4 kolite se ekonomicni vo potrosnja no za odrzuvanje IZGOR skapi, ke ripnat cenite na nekoi polovnjaci koi se dokazani i ednostavni masini koi lesno se odrzuvaat bez mnogu senzori.
Samiot fakt sto se kupeni mnogu povekje polovni otkolku novi govori mnogu. Ponekogas izleguva deka e mnogu poeftino i cost effective da se zeme polovno za eftini pari (da receme nekoe Reno, Panda, Punto, Polo , Golf mala kola), za koja moze da se najdat delovi i sekako majstori sto gi poznavaat.
So novo vozilo si vrzan za ovlasten servis, novite vozila se daleku poslozeni imaat povekje senzori. Sekako i odrzuvanjeto e poskapo no keifot da se vozi novo i sekako statusot vo opstestvoto ima golemo vlijanie.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3960
Половно од увоз до кај клио, пунто па и голф класата зачувана доста би поминала. Но над тоа не би земал никогаш. Ако зимаш таква кола значи дека ти треба сигурна и стабилна кола која би ја возел без размилсување и 2000км наеднаш ако исапднат такви потреби без никакви размислувања за дефекти, треба да сменам ова она. Додека со настаро никогаш не си сигурен, особено не првите 20-30 000км. Еден колега зема сега 318д со 135.000км одлично сочувано возено од стар човек :D, тапацирот во багажникот е мрша, корито со грест маст да било почисто ќе беше. И почнаа сега мали кварови но скапи, лагер на лево предно тркало 18.600 во BMW, во лагермакс помалку фала богу но сепак не е занемарлива сума. Предни дискови 16.000 мислам и други некој ситни кварови и никогаш нема да биде сигурен колата е во перфектна состојба и дека може да се потпре на неа. Моторот е испран џам е исто така.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Novo se isplati ako se raboti za firma i go zemes na operativen lizing. Vo toj slucaj mesecnata taksa ti e poeftina od Rent-A-Car a za kratko vreme go zdrobuvas od vozenje na primer za 2 godini mu pravis 200000Km i posle ja davas staro za novo i si zemas druga. Toa e super vo takov slucaj. Vo povekjeto slucai firmite na zapad taka rabotat. Kaj nas ne znam.

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Кога зимаш на оперативен лизинг си имаш граница на годишна километража, на основ на километражата се пресметува остаточната вредност на возилото.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
Немам ништо против увоз на половни возила, но додека увозот е добро регулиран. Извини, ама увозот на Еуро 0 и Еуро 1 (или колку и да беше) што го дозволија првите неколку месеци беше погубен. Се испоувезоа кршеви со по милион километри, во кујзнае какво стање, небезбедни, итн. Еуро 0 / 1 не е само загадување, туку тука има и стандарди за безбедност, итн. Го прибравме кршот на Европа, и уште плативме за тоа.
Некои нови возила не ги исполнуваат овие стандарди...Пред да го дозволат увозот на половни возила можеше да се увези само ако тоа возило има АБС,АирБег и сл...а нов Матиз кој се продаваше ги немаше тие работи...Е ај сеа
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 00:50:23 am zippo »

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
@VTR driver kako ke dokazat kolku si pominal. Kilometrazata se vrakja dosta elegantno i posle toa cestito na sledniot kupuvac :)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3960
А сервисите во овластен Бугар, додека трае гаранцијата мора да ги правиш во овластен сервис, а кга ти е на оперативен лизинг верувам и псоле гаранцијата. Може веројатно да се украде нешто ситно секоја година, но мора секоја година да ја носиш на враќање на километражата.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Бугар оди купи кола на оп.лизинг па ќе правиме муабет, тие не се будали што продаваат коли. Оперативен лизинг е долго и широко, но најмногу се прави калкулација спрема километражата, и не даваш учество, туку оставаш депозит кој ти влегува во остаточната вредност на крај, или ти се важи за старо за ново, или пак ти го враќаат, зависи како ќе стоиш финансиски ;) и за крај километражата во 99% случаеви се враќа само на инструмент табла, треба софистицирана опрема за да ја вратиш на сите места каде што е запишана во возилото  ;)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
@vtr Driver Zavisi od voziloto i ECU-to ima dzambazi koi znaat kako da vratat. Mnogu se obuceni vo toa. Fakt e deka cini pari no na primer na zapad se praktikuva. Postojat mnogu recisi novi vozila koi bile sluzbeni so golemi kilometrazi za kratko vreme (2-3 godini).
Sekako taa opcija e dobra za firmi no ne i za obicni lugje.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7566
Баш би сакал да ги видам тие џамбази да вратат километража на поновите модели на bmw ....

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Ima Tommy i toa mnogu dobro go pravat. Uste ne sme ni svesni so sto raspolagaat. Golemata rabota se tie. Abe imaat i obrazovanie sto e vazno. Kompjuterite gi vladejat.

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Отидовме малку повеке ОТ но Бугар дали мислиш дека фабриките како BMW не се попаметни од тие што имаат "образование". Тој што ќе може да ги промени километрите на сите места каде што се напишани јас ќе му купам кола :) за инструмент таблата не е проблем, посебно за VW групација, има уреди за корекција по 50евра, ама за во еку-то е мноооогу потешко, сака програмирање, пробивање заштити итн.
  Оперативниот лизинг сега за сега се нуди само за фирми, на Порше лизинг мислам, за други незнам.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Колата кој ќе ја избере?