Dali e ubavo. Tjuneritr obekjaat namalena potroshnja i plus 15% snaga shto kje ti se najte nekogash koga e kanp za preticanje, a investicijata e nekoi 150 EU pa nangore, vo zavisnost od toa koj kje ti chipuva i od modelot na voziloto. Taka da ako ti prajt merak St1 I ne SE dumaj, jas nemam mereno potroshnja I zabrzuvanje, mi bese merak I janupgrejduvav na St1, toa e toa
Inaku kolku shto znam go zgolemuva pritisokot vo pumpata za visoko pritisok na nafta, granicata na obrtai na turbinate ja zgolemuva i toa e St1. Sve toa e vo granicite na fabricki predvidenite opteretuvanja, zatoa I ne menivash nishto mehanicki. Cel dodaten teret moze da go izdrzi sekoj del od kolata, Kako menjac, drzavi za motor, vnetili, zglobovi... Site zashtiti ti funkcioniraat Maj normalno pa zivotniot vek e skoro ist. ST2 vagjaat egr, katalizator, gi gasat site zashtiti, ostanuvaat fabrickite delovi, no zivotniot vek e osetno namalen, kakonshtonkaza deka vozish umereno, ne ti treba.