А бе да не се разбереме погрешно.
ЈАС СУМ СЕКОГАШ КОГА ИМА РЕАЛЕН проблем, овластен сервис да го среди проблемот без никаква надохнада и да излезе во пресрет на корисникот, купувачот.
Зошто и кога греши, потрошувачот е секогаш во право.
Но за да го свати нештото кое што не му е јасно, тој што е овластен, треба да му образложи со аргументи. А не да се слушаат чаршиски муабети од типот, ја вака, ја ова, јас ке му го оставам у салон и ке барам ново, нека ти ги вратат парите итн итн. Тоа воопшто не е решение ниту пак тие што коментираат не се компетентни да даваат стручно мислење.
Ако нема аргументи, тогаш можеме да тврдиме дека сака да направи мајмунлак.
Сите ние сме потрошувачи и сакаме да бидеме пред се задоволни од она за кое сме дале пари. Во случајов тоа се многу пари.
Се надевам дека
@antoniokaramarkov во најскоро време ке го реши потенцијалниот проблем, или пак ке се најде некакво решение за да биде задоволен. И веројатно ќе пише како завршила сагата и нема да не остави во искушение.