Автор Тема: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive  (Прочитано 5193 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #60 на: 25 Септември 2023, 22:48:29 pm »
Сума сумарум, дизелот ПХЕВ е значително по-неелегантен, без разлика за кој бренд на кола се работи.

Тоа лесно се решава. Тргаш со колата и моторот веднаш се пали за да се загрее. Работи 3 минути додека се подзагрее и после тоа се гаси. Ако пуштиш греење внатре моторот работи за да може да ти испорача топлина.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #61 на: 26 Септември 2023, 14:30:32 pm »
Шо е скратено во регистрација на електрично? Во калкулаторот за осигурување гледам нема ставна за електрично, останува на технички плаќаш помалку?

Незнам, ке те излажам, само памтам дека у исто време ги регистрирав и дека једината разлика беше у загадувањето, старото беше 160g CO2, новата 37g/km И дека еднава има штек.

Тоа за увоз да не ми кажуваш, или во странство да не регистрираш?

Кај нас плаќаш за регистрација:
- осигурување по KW
- јавни патишта по кубикажа
- технички преглед по кубикажа
- останато ситно...

Освен техничкиот преглед што не можам да го проверам, во осигурувањето и јавите патишта никаде не најдов ставка за плагини.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2748
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #62 на: 09 Ноември 2023, 12:30:47 pm »
За градска кола излегува есапот, за тој што вози претежно на отворено многу тешко...

Наместо да биде разликата 12к пологично би било да купиш некое мало електрично возило од 12к за низ град.