УФФФ сте се распишале ајде полека да фатам ред, струготините не ги испитуваме, него кога извадивме шипка да провериме ниво и вискозитет на масло, на прстот имаше ситни сиви и до 0,5мм долги алуминиумски честичи од истрошени летечи и лежечи и други делови, моторот се проверува на неколку начини дали дува, ние конкретно, гледаме прво дали е добро маслото, ако е добро се гледа дали дува, ако е лошо, значи слаб вискозитет и квалитет поради самата потрошеност на маслото ќе си дувка, проверуваме на капак за дотурање масло, од шипка и од цревото поврат на издувни гасови во филтер за воздух, ќе ставам видео денес...
избегаваме ставање на дајно возила кои има шанси да се скршат заштитните пластики, кои си коштаат, и понатаму би влагало вода низ дупките, како и возила кои имаат импровизација за дајно како една алфа и фиат браво до сега, да вадам осигурачи и сл за да може дајно да се прави, како и возила кои им тече масло, антифриз, свири турбо, имаат лоша предница и држачи на мотор, може дајно со активација преку скриено мени или преку
обд дијагностика, само дајно за предна задна е 3000, за 4х4 е 4000, а моментално во цената со попуст од 50% ке добиете целосна проверка на возило и дајно...