Ние како пазар сме тотално небитни за Кинезите.
Пред 25-30г исто се збореше и за Корејските возила,никој не ги знаеше,ламарина никаква спрема европските итн.итн...
Првите модели можи ќе бидат "почетнички" па после ќе водоме дали ќе созреат или не,а и дали созревањето ќе го наплаќаат исто како и западњациве шо го наплаќаат.
И аман те со тие развои и затоа наплаќале,100г продаваа мотори со внатрешно согорување,па на Сааб им текна да стават турбо,другите копираа.Мерцедес извади абс,другите копираа итн.итн. се отепаа од инвестирање.
Најголемите инвестирања им се во платите на ЦЕО-та.
Сите работат со добавувачи,ништо не произведуваат сами,така да ќе покажи времето,а шо се однесува до мене,ќе почекам да созреат и ако созреат радо би возел кинеско(какво и глупаво име да има)возило по х2 цена од европско.
Ако ептен узреат како западњациве,кој ги тркала тогаш и нив,ќе му ја мислиме тогаш шо да купиме.