обртометарот работи под нула бидејќи моторот не работи добро,тресе и се гуши,затоа тоа би го рекол дека е логично да е така
односно во тој момент на неколку секунди и свети сијаличето за акумулатор,што е исто така логички бидејќи моторот не работи добро,и не пуни акумулаторот.
се тоа се случува за 3-5 секунди макс.
после тоа е се во ред.
со електроника сум немал проблем...
ај еве муабети од мајстори и што јас логички поврзав
едниот вика има работа 2 дена,се вади глава на мотор па незнам што.и пази вика смени нафта,точев на лук оил цело време сега вика точи на макпетрол.што има врска со ова незнам,ама така вика....другиот вика ако се запечени грејачите можно е да се скинат при вадење па треба бушење глава за да се извадат,па навој...заебанции
дури и не се нафаќа...ќе ја возиш така со расипан грејач..нема вадење
ако не се запечени лесно ќе ги сменат