Пак ќе напоменам дека е многу интересен погон. Би сакал да го повозам, ако ништо друго.
Штета што не е со AMG пакет и некоја не-црна боја.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
4 цилиндри дизел хибрид...без погон на сите 4...пред двеипол години ми нудеа една E300 hybrid од 2013 со AMG пакет и сребрена боја за 23к евра...штета што баш во тој момент немав стокмено кеш и ја дадоа брзо.
Генерално дур ја возиш споро е безчујна што е голем проблем кога околу тебе има пешаци, а кога ќе забрзаш ќе збрчи, ама лошо, онака тракторски - 4 цилиндри дизел. Особено ќе ти смета ако си учен да возиш некој шестак. Погонот на 2 тркала е исто така хендикеп затоа што кога ќе притиснеш на папуча без оглед какви гуми ќе стаиш (оваа беше со некои премиум гуми, не се сеќавам точно кои, ама беа врв) ќе се активираат ситеми за пролизгавање и нема да има акселерација како 4 матик. Тие две работи ми беа некако даунгрејд во однос на A6 2006 3.0TDI quattro. Како и да е 30К за таа кола во моментов и покрај недостатокот на возила и зголемените цени е ПРЕМНОГУ. За 35к пред неколку месеци ми кидна E220 CDI AMG со 50к километри од прва сопственичка, купено во МК. А за 30К ќе најдеш мечки од 2017-та со слична километража (ако е реална шо ми е малку веројатно).
Шо се однесува до вожњата генерално беше ОК, т.е. мечкаста. Просторот во кабина не е воошто голем, особено ако си возел постари Е класи. Чувството зад волан е мечкаст, т.е. премиум. Возењето е генерално меко, т.е. удобно пред спортско со тоа што го нема моментот на амортизирање на нерамнини како постари модели на мечки од иста класа.
П.С. по 9 години батеријата на тоа возило има значително намален капацитет. А ако ти умре ќе те кошта многу солено. Една од причините шо не посегнав да се позајмам пари и да ја купам беше токму таа.