Najgolemata razlika megju prethodnata generacija na hibriden pogon i segashnata e vsusnost menuvacot. Na ponovata generacija (3gen i 4gen) stepenot na najvisok prenos e dosta porazlicen. Na vozenje na avtopat so 160km/h motorot vrti nesto pomalku od 3000vrtezi.
Ako non stop zabrzuvash i zabavuvash na tie brzini hibridot voopshto ne e efikasen i troshi mnogu. Spored moeto vozenje i iskustvo so mojot hibrid na avtopat e da dostignesh edna brzina i posle da ja koristish topografijata da vozis 20-30 pobrzo ili 10-15 pobavno. Na nekoj nacin da edrish po patot. So delumno pritisnata pedala za gas, em ne zabrzuvash konstantno, em na ugornici ne slusas prenos/motor.
Eve slika od mojata potrosuvacka na istata ruta. Ok, pred Belgrad pravev pauza, ama e mereno od doma od dvor, lokalen pat, avtopat, granici dve so malku cekanje na granica. Na Avtopat vozeno 130-150 vo zavisnost od uslovite i topografijata. Duri i srednata brzina ni e recisi ista.