Автор Тема: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3  (Прочитано 3291 пати)

Отсутен savage

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 608
  • Сузуки Витариче
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #15 на: 09 Март 2022, 14:59:04 pm »
Мала грешка воочив:
Цитат
Цена на тестираниот модел:   Kia Sportage 1.7 T-GDI 150 MHEV Reference 3 DCT7 – 36.800 Евра
Потпис.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #16 на: 09 Март 2022, 15:41:04 pm »
Грациас, ќе корегирам. :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #17 на: 09 Март 2022, 20:39:19 pm »
Тоа е тоа, мора да се научиме со оваа авангардата ...

Не баба, не мораме да се научиме. Ако има некој идиот таму во дизајн на Кија, не мора да ги трпиме неговите срања.
секогаш ќе има некој некаде, со комон сенс за дизајн кој нема да прави вакви глупости. Јас да сум градоначалник би ги забранил, да не ми го грдат градот.
Колава е стварно крејзи грда од надвор, мислам дури и на ниво на Мултипла.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1132
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #18 на: 27 Април 2022, 14:36:08 pm »
Супер  се, ама ценичкиве малце височки.
И секако dizel-от пред hybrid? Малце чудно.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #19 на: 27 Април 2022, 14:48:41 pm »
За денес го спремам тестот на дизелот со мануелен менувач.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #20 на: 27 Април 2022, 18:19:25 pm »
За денес го спремам тестот на дизелот со мануелен менувач.
Абе врати им го таму не прави џабе трошок, дизел со мануален мењач кого го интересира тоа  ;D тоа е прогласено за умрено.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #21 на: 27 Април 2022, 20:12:48 pm »
Бујрум :)

https://www.carclub.mk/2022/04/27/test-kia-sportage-1-6-crdi-116-2wd-mt6-first-edition-vo-cest-na-novata-generacija/

За денес го спремам тестот на дизелот со мануелен менувач.
Абе врати им го таму не прави џабе трошок, дизел со мануален мењач кого го интересира тоа  ;D тоа е прогласено за умрено.

Има луѓе што ги интересира, мада според информациите што ги добив од КММ, 1 од 10 продадени примероци е дизел, другите сите се бензинци.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #22 на: 27 Април 2022, 20:21:51 pm »
Предобра цена за дизелчето, едино повеќе кс и аутоматик добро би дошле.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #23 на: 27 Април 2022, 20:24:53 pm »
Бујрум :)

https://www.carclub.mk/2022/04/27/test-kia-sportage-1-6-crdi-116-2wd-mt6-first-edition-vo-cest-na-novata-generacija/

За денес го спремам тестот на дизелот со мануелен менувач.
Абе врати им го таму не прави џабе трошок, дизел со мануален мењач кого го интересира тоа  ;D тоа е прогласено за умрено.

Има луѓе што ги интересира, мада според информациите што ги добив од КММ, 1 од 10 продадени примероци е дизел, другите сите се бензинци.

Се надевам дека мануелецов само еден по грешка го донеле и им останал па затоа го ставиле како тест возило. Друга логика не му гледам :D

Малце он топик. Бев и го провозив на тест. Убаво возило со убава и комфорна вожња. Највеќе ми засмета тоа што предните врати се целосно изработени во пластика дури и во Референс 2 нивото на опрема. За да имаат платно на вратата треба да се земе Референс 3 моделот кој што е дури 36700 евра. Друга работа што ми засмета е за седиштата, убавите и покомфорни се добиваат само во Референс 3 исто. Така да Референс 2 моделот кој што е 32ХХХ евра(што пак е огромна сума) има најобични седишта и целосно пластични врати од внатрешна страна.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #24 на: 28 Април 2022, 06:27:57 am »
Јас немав проблем со комфорот и на најосновните седишта, ама не беа убави на лик како во Reference 3.

За комбинацијата со мануелец, скроз се согласувам. Не дека е лош - напротив, многу фино и прецизно се мењаат брзини, ама едноставно не му стои на вакво возило мануелен менувач во 2022.