Автор Тема: VW GOLF MK1 (ЖУТКО)  (Прочитано 234555 пати)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6195
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #735 на: 02 Октомври 2014, 12:54:03 pm »


Одамна имав мерак да го ставам gif-ов. Well deserved.

Аирлија работа.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14176
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #736 на: 02 Октомври 2014, 14:40:34 pm »


Како ги правите овие вдлабнатини?

Што тип на лим е ова, што димензија? (дебелина)

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #737 на: 02 Октомври 2014, 15:40:36 pm »
Limot e 1mm sto go koristevme za patosot inaku na drugi mesta koristam 1.5 , ovoj od milimetar poubavo se raboti za krivini,vdlabnatinite gi pravis na nekoj procep ili kanal  i cukas poleka poleka dodeka ne go oblikuvas limot



na slikava podole mozes da vidis vo leviot kjos drvoto sto e so vdlabnatina na sredina nego go iskoristiv :)

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #738 на: 02 Октомври 2014, 15:58:42 pm »
Ако не заигра чеканот исто ко ништо да не си сработил. Имам само една замерка, зошто не цел вар туку само пунктирано ?

Другото е се профи, лесна работа :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #739 на: 02 Октомври 2014, 16:15:08 pm »
Заради еластичност,ако е многу стегнато може да пука

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14176
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #740 на: 02 Октомври 2014, 16:52:04 pm »
Јас сум поборник на цел вар :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #741 на: 02 Октомври 2014, 17:02:30 pm »
И мене ме чудеше зошто само пунктираат, ама си реков "сигурно си знаат како треба".
Нема да кородира ако навлезе влага во процепот меѓу пунктовите?

Отсутен DzOle

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 381
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #742 на: 02 Октомври 2014, 17:10:32 pm »
И мене ме чудеше зошто само пунктираат, ама си реков "сигурно си знаат како треба".
Нема да кородира ако навлезе влага во процепот меѓу пунктовите?

Не се вари сегде пун вар има еден куп причини зашто, може да се искриват други работи,да се изгори металот дупки да се направат,каде што е потребно има пун вар и фабрички е варено на точки а за скапување нема да скапе офарбанисе двата лима повеќе лимари не го прават тоа потоа тоа како е исчукано што ни влакно не мозе да му влезе над него се става заштити кобити нема шанси да заргја ниту пак да му влезе вода ...


Noo New Model Cars...I'm Riding Old SchoOl !!!

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #743 на: 02 Октомври 2014, 18:47:49 pm »
Затоа реков "сигурно си знаат како треба". Напред работа само! :)

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #744 на: 02 Октомври 2014, 21:57:54 pm »
a naj bitnoto ne go kazavte :) so pun var  se pregreuva plehot i go menuva svojstvoto od elasticno vo kruto a so toa i polesno doagja do pukanje a patosot i pragovite site znaeme deka se gibat i se elasticni , se si ima svoe ne e samo da varis treba i da vnimavas kade i kako, od fabrika da trebalo pun var ke go varele :)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #745 на: 02 Октомври 2014, 22:05:13 pm »
Ако сакаш полн вар,тогаш се иде само пецнување на лимот па потоа со месинг вареше со што ќе ја добиеш истата работа еластичност,ама па тоа е скапа постапка више и скоро никој не ја користи оваа техника е најприфатлива во моментов.

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #746 на: 08 Октомври 2014, 18:06:53 pm »
Да продолжиме

Нај критичниот дел кај голфот е едната страна од трапот, односно тоа е и мана кај секој Кец ,но ке го средиме



Целосно исечено се што беше скапано и поминато со вурт конвертерот



Полека дел закрпен и офарбано со епоксиден прајмер



Па дур се суши го фативме другиот дел од патосот




















 
Тоа е сеа за сеа  :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14390
  • Пудингот на шоферството
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #747 на: 08 Октомври 2014, 18:38:35 pm »
Кога ти беше средуван Голфот?Вака бааѓи има корозија јавено.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #748 на: 08 Октомври 2014, 19:29:37 pm »
Zutiot golf e krpen i praven pred 14 godini i toa mnogu loso napraven lim vrz rgja rgja vrz rgja ... :) a pred 5 godini samo go ofarbav vo boja koja mene mi se dopagjase :)

За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: VW MK1 1.6 D
« Одговори #749 на: 08 Октомври 2014, 19:48:31 pm »
Хмммм,ај оваа школка би рекол така-така,но да речеме да е слично скапана како кај Даре,дали е поисплатливо и посигурно да се бара здрава школка отколку истава да се крпи на такви места?-Секако кога би се тргнал меракот и желбата на страна,од ова да направиш нешто?
Успех во понатамошната работа!