Автор Тема: Фиат Punto Evo: Нерешлив проблем со гасење во вожња  (Прочитано 1330 пати)

Отсутен FiatPunto

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Здраво на сите.

Од неодамна на старо имам купено Фиат Пунто Ево. Diesel Multijet 1.3.
Како ова (https://www.youtube.com/watch?v=EBumz0zmvDk).

Уште од старт се појави еден мн чуден и непредвидлив проблем. Колата на прв поглед си работи супер , некогаш и со недели, но од ведро небо понекогаш ја гаси колата во сред вожња. Ова се случува интермитентно од кога ја купив и никој до сега не успеа да најде што се случува.

Со мајстори ојдов по зајача дупка, и до информации што собрав и што се менуваше е следново:
  На колата бил изваден DPF филтерот и ЕГР вентилот. Така ми кажаа.

  1. Ми чистеа регулатор за висок притисок.
  2. Иам ставено нов акумулатор (start stop ).
  3. Сменети филтри за нафта, уље и уљето и филтер за воздух сите.
  4. Последно што беше ми го "поправаа" компјутерот демек не бил добро конфигуриран. (Имаше грешка со EGR вентилот, која не се дава на борд компјутерот но стоела во позадина кога се гледа на дијагностика, веројатно кога ваделе нешо не било доправено како што треба ).

 Откако се смени #4 таа грешка не ја дава, но сега што е смешно е што колата гаси уште по конзистентно. И не знам дали ова е добра работа, најверојатно не, но барем би можел проблемот да се објасни во какви услови се случува најчесто.

  Check Engine
   Од аспект на дијагностични кодови најчесто кога рикнеше Check Engine даваше:
   1. P0089 : Fuel Pressure Regulator 1 Performance (Но, кога оваа грешка ја фрла сама, колата не гаси туку само губи перформанси, а после 2-3 успешни трипа сама исчезнуваше и откако го исчистивме  регулаторот за висок притисок воопшто се нема појавено.)

   2.  P0100 Code: Mass or Volume Air Flow “A” Circuit (Секогаш кога оваа грешка се појави колата има изгасено, меѓутоа што е чудно е што не секогаш кога гаси фрла Check Engine . Некогаш не дава апсолутно ништо на борд компјутерот )


Успеавме после саат и нешто груба вожња на високи обратаи конзистентно 9 од 10 пати да ја изгасиме. И што е најзабележително секогаш се случува на угорнина во било која брзина кога малку побрзо качеш revs.

Тоа што ме интересира во овој безнадежен проблем е дали имал некој барем слично искуство како ова ?
И што би друго можело да ја гаси така непредвидливо колага при возење ?








Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13915
Одг: Фиат Punto Evo: Нерешлив проблем со гасење во вожња
« Одговори #1 на: 14 Декември 2022, 10:32:32 am »
Најверојатно имаш проблем со притисокот на горивото дефитивно.

Има две решенија според мене.

1) Да се провери цел систем за притисок. P0089 е баш код што се јавува кога ќе ти изгаси така во возење. Пумпа за висок притисок, ете сензорот си го чистел итн. Најчесто системот се заштитува ако притисокот премине над 1500 бари мислам
2) Второ нешто што може да е, се дизните и потребно е само да се очистат. Мислам дека со дијагностика ќе можат да се провери како е притисокот на дизните да се види дали некоја дизна прави проблем.


Отсутен JDM4LIFE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 333
Одг: Фиат Punto Evo: Нерешлив проблем со гасење во вожња
« Одговори #2 на: 14 Декември 2022, 13:24:03 pm »
Здраво на сите.

Од неодамна на старо имам купено Фиат Пунто Ево. Diesel Multijet 1.3.
Како ова (https://www.youtube.com/watch?v=EBumz0zmvDk).

Уште од старт се појави еден мн чуден и непредвидлив проблем. Колата на прв поглед си работи супер , некогаш и со недели, но од ведро небо понекогаш ја гаси колата во сред вожња. Ова се случува интермитентно од кога ја купив и никој до сега не успеа да најде што се случува.

Со мајстори ојдов по зајача дупка, и до информации што собрав и што се менуваше е следново:
  На колата бил изваден DPF филтерот и ЕГР вентилот. Така ми кажаа.

  1. Ми чистеа регулатор за висок притисок.
  2. Иам ставено нов акумулатор (start stop ).
  3. Сменети филтри за нафта, уље и уљето и филтер за воздух сите.
  4. Последно што беше ми го "поправаа" компјутерот демек не бил добро конфигуриран. (Имаше грешка со EGR вентилот, која не се дава на борд компјутерот но стоела во позадина кога се гледа на дијагностика, веројатно кога ваделе нешо не било доправено како што треба ).

 Откако се смени #4 таа грешка не ја дава, но сега што е смешно е што колата гаси уште по конзистентно. И не знам дали ова е добра работа, најверојатно не, но барем би можел проблемот да се објасни во какви услови се случува најчесто.

  Check Engine
   Од аспект на дијагностични кодови најчесто кога рикнеше Check Engine даваше:
   1. P0089 : Fuel Pressure Regulator 1 Performance (Но, кога оваа грешка ја фрла сама, колата не гаси туку само губи перформанси, а после 2-3 успешни трипа сама исчезнуваше и откако го исчистивме  регулаторот за висок притисок воопшто се нема појавено.)

   2.  P0100 Code: Mass or Volume Air Flow “A” Circuit (Секогаш кога оваа грешка се појави колата има изгасено, меѓутоа што е чудно е што не секогаш кога гаси фрла Check Engine . Некогаш не дава апсолутно ништо на борд компјутерот )


Успеавме после саат и нешто груба вожња на високи обратаи конзистентно 9 од 10 пати да ја изгасиме. И што е најзабележително секогаш се случува на угорнина во било која брзина кога малку побрзо качеш revs.

Тоа што ме интересира во овој безнадежен проблем е дали имал некој барем слично искуство како ова ?
И што би друго можело да ја гаси така непредвидливо колага при возење ?









Ako e kolata od Holandija i Italija--- vadi go rezervoarot za gorivo i cisti go, thank me later!
Ke se iznenadish kakvi karakondzuli ke izlezat.

pa pishi dali se rechil problemot.
Drifted....

I'm so JDM i sleep on the right side of the bed.

Отсутен FiatPunto

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Ви благодарам на сите.
Сега за сега, испадна дека е сензор на радалица.
Многу суптилен проблем никако не даваше грешка за тоа се додека не ми го средија софтверски дпф-ot.
Даваше грешка со маф сензор и дпф најчесто.

Кога го средија ова, мислев дека нема да изгаси и оно не само што изгаси туку не сакаше ни да запали колата дур не се олади, само верглаше. Големи стресови беа.
Па потоа кога се пали, возиш пар километри или помалце и пак рпм доаѓа на 0 и гаси.

Ојдов на истиот мајстор, му ја покажала грешката. Средија таму и до сега нема пак да се повтори, па се надевам дека така ќе продужи добро.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2350
Само уште да пишеш кај кои мајстори беше за да знаеме да ги избегаваме, пола делови извадија а банален проблем. Сега треба да ти ги вратат ДПФ и ЕГР-от.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5899
  • Шо да пишам тука?🤔
Да ги вратат?

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2350
Да, ако му ги извадиле они ДПФ-от и ЕГР-от
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5899
  • Шо да пишам тука?🤔
ДПФ е заминат во неповрат, освен ако сака да му најдам некој до кај 120-30 € половен.