Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 785125 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3060 на: 20 Септември 2016, 14:24:31 pm »
не е самп втек и не е само хонда и други можеа и вадеа по 200 кс од 2 литри атмо.   не е сајнс фикшн. 

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3061 на: 20 Септември 2016, 14:27:53 pm »
не е самп втек и не е само хонда и други можеа и вадеа по 200 кс од 2 литри атмо.   не е сајнс фикшн. 
СПОРЕДИ ГИ ТИЕ 200кс, на пример од КЛИО, гт86 ИЛИ БИЛО КОЈА ДРУГА МАРКА, па ќе правиме муабет.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3062 на: 20 Септември 2016, 14:28:48 pm »
Стратро, 2.0 втек е моторот со 200 кс од фабрика во атмо состојба, не е 1.6 со 160 кс.

Не си скроз во тек.

Најпросто кажано, исто како што во 1991ва сите од 1.6  вадат 105кс, а хонда со VTEC 160кс.

Цивикот на близнаците кој го споредувате со Астрава со листот од диното е 2.0 втек, не 1.6.

Муабетот на Мармлад е за напредната технологија на Хонда уште во 1991ва кога почнале со втек.


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3063 на: 20 Септември 2016, 14:33:11 pm »
Ќе ми пуштиш видеа од youtube од калибра со 800hp? затоа не се разбираме очигледно....

Не.

Еве ти малку инфо за  тркачката основа (која според тебе е лоша) на еден  Опеолов мотор атмосферец излезен малку порано од  1.6 VTEC атмосферецот кој погоре многу го фалиш...


The C20XE has seen extensive use in motorsport. Typical uses for the engine have ranged from hillclimb events, to open wheel racing categories. Despite its age, it remains the powerplant of choice for many Formula 3 teams and has most recently found acclaim in the Australian F3 scene where Tim Macrow, the 2007 Australian F3 champion, drove an Opel-Spiess powered car to claim victory. Tuned by Spiess, an F3 grade C20XE is easily capable of producing 250 bhp (190 kW) in its naturally aspirated form. Many aftermarket tuners have further developed the C20XE for racing purposes. The C20XE was used by the Chevrolet WTCC (World Touring Car Championship) team and the Lada WTCC team. The engine was also an option in Westfield kitcars.

Е сега...Не знам кој 2.0 Турбо мотор го имаш на 150 делови и што астра возиш секој ден...али јас бар моите заклучоци за брендот ги носам затоа што тоа што јас имам дома во еден дел е истиот овој погоре..само са натакнато турбо на него и малку појаки компоненти.

Па пак нека биде најслаб фабрички 2.0 турбаш како што викаш..
Колку ќе биде брз е прашање на пари, али дека нема основа....не ме смеј.

Или кратка верзија..
Инвестирај 1000 евра во тјунинг на Хонда Втек фабричка и инвестирај ја истата сума во тјунинг на 2.0 Т мотор од Опел.
Хондата..чиј што мотор според тебе има подобра тркачка основа ќе биде побрза...мало сутра.

Tокму така, моторот е атмосферец кој е добар во тоа што е (лесни подвижни делови, мали лежишта што не прават отпор, итн), но преработка во турбо од фабрика без да променат ништо освен убавите махле клипови, не иде! Инаку и југо 1.1 1.3 па и оној 1.6 8в ако земеш да го преправаш во тркачки атмо, се добива многу снага и се возат сегде у свет, ама тоа не го прави ДОБАР мотор и ДОБРА основа!
 ова со инвестирај волку или онолку и споредба како што ти прдне ми е смешна...
Ај ако не инвестирај 500е у гољф кец со ве ер џаште па да видиш како иде!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3064 на: 20 Септември 2016, 14:33:30 pm »
Стратро, 2.0 втек е моторот со 200 кс од фабрика во атмо состојба, не е 1.6 со 160 кс.

Не си скроз во тек.

Најпросто кажано, исто како што во 1991ва сите од 1.6  вадат 105кс, а хонда со VTEC 160кс.

Цивикот на близнаците кој го споредувате со Астрава со листот од диното е 2.0 втек, не 1.6.

Муабетот на Мармлад е за напредната технологија на Хонда уште во 1991ва кога почнале со втек.



И мојот муабет е во иста насока за C20XE атмосферецот кој е од 1988.

А ВТЕК атмосферецот од што бил најбољи, еве гледам останал атмосферец и кај скопскава Хонда, а и кај најновиов модел на Тајп Р.

Битно..основата ја имал.
Ок де. ;D

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3065 на: 20 Септември 2016, 14:40:43 pm »
Ако веќе има кладби, 1000 еур на Цивикот. ;)


Толку од мене, thank me later  8)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3066 на: 20 Септември 2016, 14:41:45 pm »
Ќе ми пуштиш видеа од youtube од калибра со 800hp? затоа не се разбираме очигледно....

Не.

Еве ти малку инфо за  тркачката основа (која според тебе е лоша) на еден  Опеолов мотор атмосферец излезен малку порано од  1.6 VTEC атмосферецот кој погоре многу го фалиш...


The C20XE has seen extensive use in motorsport. Typical uses for the engine have ranged from hillclimb events, to open wheel racing categories. Despite its age, it remains the powerplant of choice for many Formula 3 teams and has most recently found acclaim in the Australian F3 scene where Tim Macrow, the 2007 Australian F3 champion, drove an Opel-Spiess powered car to claim victory. Tuned by Spiess, an F3 grade C20XE is easily capable of producing 250 bhp (190 kW) in its naturally aspirated form. Many aftermarket tuners have further developed the C20XE for racing purposes. The C20XE was used by the Chevrolet WTCC (World Touring Car Championship) team and the Lada WTCC team. The engine was also an option in Westfield kitcars.

Е сега...Не знам кој 2.0 Турбо мотор го имаш на 150 делови и што астра возиш секој ден...али јас бар моите заклучоци за брендот ги носам затоа што тоа што јас имам дома во еден дел е истиот овој погоре..само са натакнато турбо на него и малку појаки компоненти.

Па пак нека биде најслаб фабрички 2.0 турбаш како што викаш..
Колку ќе биде брз е прашање на пари, али дека нема основа....не ме смеј.

Или кратка верзија..
Инвестирај 1000 евра во тјунинг на Хонда Втек фабричка и инвестирај ја истата сума во тјунинг на 2.0 Т мотор од Опел.
Хондата..чиј што мотор според тебе има подобра тркачка основа ќе биде побрза...мало сутра.

Tокму така, моторот е атмосферец кој е добар во тоа што е (лесни подвижни делови, мали лежишта што не прават отпор, итн), но преработка во турбо од фабрика без да променат ништо освен убавите махле клипови, не иде! Инаку и југо 1.1 1.3 па и оној 1.6 8в ако земеш да го преправаш во тркачки атмо, се добива многу снага и се возат сегде у свет, ама тоа не го прави ДОБАР мотор и ДОБРА основа!
 ова со инвестирај волку или онолку и споредба како што ти прдне ми е смешна...
Ај ако не инвестирај 500е у гољф кец со ве ер џаште па да видиш како иде!

Што е битно колку додале или промениле ако во старт е добар?
Читај погоре дека од Опеловиот атмосферец лесно се вадат 250 атмосферски коњи.

Иначе...
C20 LET approximate component power potential.

Crank = 500bhp+
Pistons = 500bhp+
Rods = 350bhp
Block = 500bhp+
Exhaust manifold = 350bhp
Inlet manifold = 400bhp
Inlet tophat = 300bhp
Intake pipework = 300bhp
Injectors= 300bhp
Turbo = 300bhp
Intercooler = 250bhp
Fuel pump = 300bhp
Air mass meter = 400bhp
Cylinder head = 400bhp

Поштио сам рече ги познаваш подобро и двата мотори ( И на Хонда и на Опел) дај ми вакво инфо за Хондиниот атмосферски мотор да прочитам, па да пробам да ти поверувам..




Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3067 на: 20 Септември 2016, 14:43:37 pm »
Муабетов ко Бугар да го прави! Кај поврзуваш баби и жаби? Негираш нешто што во цел свет е ВРВОТ до сега во моторите, не оспорувано од никого, врз база на тоа дека ДЕНЕС не се користи?!?! Треба да се вреѓаме... Ко да ти кажам дека MIG-29 е ЧКАРТ пошо не ги летаат више, или вицон со голф 2ка и бентли на раскрсница???? Групен бан од форумов и тоа е тоа.........

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3068 на: 20 Септември 2016, 14:45:13 pm »

Crank = 500bhp+
Pistons = 500bhp+
Rods = 350bhp
Block = 500bhp+
Exhaust manifold = 350bhp
Inlet manifold = 400bhp
Inlet tophat = 300bhp
Intake pipework = 300bhp
Injectors= 300bhp
Turbo = 300bhp
Intercooler = 250bhp
Fuel pump = 300bhp
Air mass meter = 400bhp
Cylinder head = 400bhp

Ова нит си пробал, НИТ СИ ВИДЕЛ у живо, а даваш коментари. Според овие бројќи, хондиниот у секој поглед е пута 2!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3069 на: 20 Септември 2016, 14:45:17 pm »
Муабетов ко Бугар да го прави! Кај поврзуваш баби и жаби? Негираш нешто што во цел свет е ВРВОТ до сега во моторите, не оспорувано од никого, врз база на тоа дека ДЕНЕС не се користи?!?! Треба да се вреѓаме... Ко да ти кажам дека MIG-29 е ЧКАРТ пошо не ги летаат више, или вицон со голф 2ка и бентли на раскрсница???? Групен бан од форумов и тоа е тоа.........

Врвот?
Бан?

Полека.
:)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3070 на: 20 Септември 2016, 14:46:54 pm »


Според овие бројќи, хондиниот у секој поглед е пута 2!

Ок. Ти верувам на зборот..пошто освен тоа, друг аргумент не ми ни даваш.
У реду е.



Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3071 на: 20 Септември 2016, 14:49:41 pm »
Јас ти давам конкретни БРОЈКИ, димензии, материјали, ти ми даваш статии од рандом ликови со рандом мислења од интеренет и форуми.
детали за главите
опел
inlet valve 268º duration, 10.4mm
exhaust valve 250º duration, 9.5mm
VALVE SIZE inlet 33
VALVE SIZE exhaust 29

хонда
усис 35-36мм
издув 30мм
лифт над 12мм усис
над 10.5 издув

големина и форма на канали, што е и најбитно, како и форма на грана со глемина на клапна, неспоредливо подобри

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3072 на: 20 Септември 2016, 14:55:09 pm »
На кратко само споредба c20let и k20: Клипњачи - c20let лиени, k20 ковани, радилица c20let лиена, k20 кована. Канали на глава дупло поголеми на k20. Вентили полесни и поголеми на k20, федери за над 9000 rpm кај k20, опелот со мучење 8000.

Брегастите се посебна приказна кај хондата и ќе треба еден огромен текст за нив посебно, за разлика од смешниот лифт на c20let.

Edit ете мармлад пишал за брегастите

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3073 на: 20 Септември 2016, 14:57:50 pm »
На кратко да надоплолнам за брегастите, те. за нивниот duaration кој е невозможно да се постигне со било какви афтермаркет тркачки брегасти.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3074 на: 20 Септември 2016, 14:59:10 pm »
Го подзатупевте малку.

Конкретни бројки м?
Еве конкретни бројки мегу (според тебе) "ВРВОТ до сега во моторите" и најспориот 2.0 турбаш, 10 години постар...

http://www.zeperfs.com/en/duel634-175.htm


Значи...страшно. ;D