Па нели Римац купил?
Таква прича форсираат медиуми ради кликови. Не е толку едноставно. Porsche и Rimac основаат заедничка компанија (која се вика Bugatti-Rimac), во која Porsche има 45% удел, Rimac има 55% удел. Арно ама, Porsche е веќе сопственик на 24% од Rimac.
Bugatti ќе биде бренд во сопственост на таа компанија. Производството на Bugatti си останува во Molsheim, Франција.
---
За жал, Opel беше ужасно менаџиран под GM. Почнувајќи од погубна дилерска стратегија (и балканот е одличен пример за тоа, милион дилери по пазар, кои си се директна конкуренција едни на други и работат со никакви маржи), па преку погубна бренд-стратегија (го воведоа Chevrolet да се продава како конкурент на Skoda и Toyota, ама уствари само канибализираше продажба од Opel) сè до погубна, имиџ-уништувачка моделска стратегија (продавање ниско-профитни Classic наместо тековни модели) која наметна дека Opel се купува пошто е евтин, не пошто е добар.
Америте ги болеше белоглавиот орел за Opel. Користеа инженеринг и know-how, ризикуваа ресурси со непотребни, непрофитабилни и промашени модели (Karl, Adam, Cascada, et al) наместо да се концентрираат на core продукти и трендовски модели и at the end of the day пробаа со нивната америчка продади-многу-па-и-нека-има-малку-профит-по-возило стратегија да успеат во Европа - каде што таквиот пристап едноставно не успева.
Во моментов, Skoda има подобар имиџ од Opel. Може да боли оваа вистина, ама така си е. За VW да не правиме муабет.
Не ми е јасен хејтот кој PSA/Stellantis. Како што рече
@Sase_91 - да не улеташе PSA во моментот кога улета, Opel сега немаше да постои.