Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 706069 пати)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #4830 на: 16 Август 2019, 15:49:26 pm »
Audi A4 B9 - 0.23cd

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #4831 на: 16 Август 2019, 15:49:49 pm »
Calibra-та е далеку поаеродниамична, и покрај тоа што имаат ист драг коефициент.  Calibra-та има далеку помала Cross-sectional Area и е помала кола оверол...

https://www.grc.nasa.gov/WWW/K-12/airplane/sized.html


Audi A4 B9 - 0.23cd

Повторно, Cd кажува само една димензија од аеродинамиката.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #4832 на: 16 Август 2019, 17:05:17 pm »
Mercedes B-Class 2012-2018 drag coeff. 0.26cd.


Mercedes B-Class 2019 drag coeff. 0.24cd.





Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #4833 на: 16 Август 2019, 17:17:42 pm »
Нешто не те наоѓам на вики листава...
Допиши се.

https://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficient







Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Opel и неговите модели
« Одговори #4834 на: 16 Август 2019, 18:29:35 pm »
Нешто не те наоѓам на вики листава...
Допиши се.

https://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficient

Немој да бидеш цреп што собира знаење и искуство од Википедија

За новата Б класа информацијата ќе ја најдеш со малку гуглање. Горниот линк е од Б класата што беше во производство до 2018.

Едит:

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7371
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #4835 на: 16 Август 2019, 21:04:18 pm »
Ебати комбенцето аеродинамично. :D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #4836 на: 16 Август 2019, 21:16:39 pm »
Не е аеродинамично. Има голема челна површина, само има мал коефициент на отпор.. :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #4837 на: 17 Август 2019, 00:45:03 am »
Како за комбенце супер изгледа Б класата. И моделот на Златко, а особено новиов.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #4838 на: 17 Август 2019, 14:31:11 pm »
Не е аеродинамично. Има голема челна површина, само има мал коефициент на отпор.. :)

Ај образложи подетално oва аеродинамика - коефициенат на отпор - челна површина -cross section.
Само без линкови од википедија, ако може. ;D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #4839 на: 17 Август 2019, 14:54:32 pm »
Воздушниот отпор, или драг, е  сила која е производ на неколку варијабли, меѓу кои е и коефициентот на отпорот и челната површина или cross-sectional area на телото:



Има тука и некои други варијабли, но ако споредуваме автомобили, овие се битните.
Значи, ако две возила имаат ист коефициент на драг, не значи дека на нив ќе делува иста сила на отпор. Помал отпор ќе има колата која што има помала челна површина.
На пример, бициклист и облакодер, имаат сличен коефициент на отпор, но бициклистот ќе е далеку поаеродинамичен, затоа што има далеку помала површина и со тоа помал драг.

Калибрата е ниска, со одличен коефициент на отпор, мала челна површина. Јас би се кладел дека при исти услови (брзина, густина на воздух), има помал драг отколку комбето „Б“ од мерцедес кое има помал коефициент на отпор.

Без википедија ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #4840 на: 17 Август 2019, 15:16:48 pm »
Eve да дополнам:



Оноа А во равенката за калибра би било 1688x1320 (грубо) а на B класата ќе биде 1786x1557

Така да, драгот за калибрата ќе биде:
Fd=0.26 x (1688x1320) x (останатите варијабли кои ќе ги земеме за константни)
Fd= 0,579321,6m2 x (останатите варијабли кои ќе ги земеме за константни)


А на Б класата ќе биде:
Fd=0.24 x (1786x1557) x (останатите варијабли кои ќе ги земеме за константни)
Fd= 0,667392,48m2‬ x (останатите варијабли кои ќе ги земеме за константни)


Ете и математички доказ дека Calibra-та е поаеродинамично возило од Б класата која има помал коефициент на отпор.
« Последно менување: 17 Август 2019, 15:42:43 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #4841 на: 17 Август 2019, 16:20:43 pm »
Ако уфрлиме во равенките за rho (густина на воздухот при 20 степени) 1.2, и брзина V=100km/h (27,7m/s) , ќе добиеме пресметка за силата која дејствува на двете возила при 100км/ч:

Calibra Fd= 534N
Merc B Fd= 607N

Ако продолжиме со математиката, за да се движат двете коли со 100км/ч, на калибрата ќе ѝ бидат „украдени“ 14,8KW поради драгот а на Б класата 16,8KW.

Интересно станува, ако тераме до 200км/ч, 68КW ќе бидат откраднати од снагата на мерцедесот, а 59 KW од снагата на калибрата, доколку пресметав приближно точно :)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #4842 на: 17 Август 2019, 20:32:20 pm »



Секоја чест.
I`m impressed.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #4843 на: 17 Август 2019, 20:46:14 pm »
Симо, челната површина не се пресметува со A x B на надворешни коти од возилото. Оттука целата математика што ја имаш поставено ти е погрешна по неколку основи.

Кога ќе дојдам до компјутер ќе ти реплицирам соодветно, во таверна сум седнат влечам узо сеа.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #4844 на: 17 Август 2019, 21:30:27 pm »
Симо, челната површина не се пресметува со A x B на надворешни коти од возилото. Оттука целата математика што ја имаш поставено ти е погрешна по неколку основи.

Кога ќе дојдам до компјутер ќе ти реплицирам соодветно, во таверна сум седнат влечам узо сеа.

Секако, не е АxB, затоа стои тоа „грубо“, во заграда. Сложен облик е челната површина на колата. Чисто за пример беше земено.
Инаку, повели, да видиш дека не сум далеку со пресметките: http://carspector.com/car/opel/009137

Cx x A на calibra-та е 0.50м2, а јас грубо сум пресметал 0.58м2 и 12,4KW наместо 14... Се кладам дека за транспортното комбе Мерц - Б класа сум уште попрецизен ;) За од плажа со пивце, толку ми е прецизноста.
« Последно менување: 17 Август 2019, 21:36:50 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.