Ама ти ниту во еден момент не ја објасни твојата поента. Јас барем не те разбрав. Стварно не разбирам која е разликата во „пристапот“ меѓу двете ривјуа.
Еве ај...
1. Под carbuyer eнтериерот на Астрата мy e stylish & well built, додека под carwow ентериерот на Инстигнијата ( кој е подобар) го грепка во обид да го потенцира како минус.
2.Под carbuyer потенцира дека хендлингот на Астрата е одличен дури и без доплата на magnetic ride суспензијата (која според Даг Де Мјуро е the best in the business), додека во Инсигнијата која е цела генерација понова и ја има таа суспензија, се чуди и го прашува камерманот дали му се верува дека Инсигнијата има добар хендлинг.
Really?
Вероватно очекувал Опелот да да се понаша како претоварена Лада...
3.Не му се верувало дека ќе има тест во кој ќе каже дека Астрата била подобра од Голф и Фокус...
Бре, бре, бре...
Како што реков.
"Пристапот".
Oд слични причини не го следат и многу други, не сме само јас и Дени.
А реално требаше да му ја удрам клоцата после тестов.
Еве не мораш мене да ме читаш. Читај ги коментарите на другиве.
И така.