Mnogu ednostavno: Kola koja pocnala da se proizveduva vo 2015ta godina na fabricka lenta, pocnala da se dizajnira so tehnologja koja bila dostapna pred/okolu 2010ta godina. Alatki za industriski dizajn (aerodinamika, strukturna stabilnost na samata sasija so site propratni komponentni, motor/podvozje/menuvac) se avtomatski uste postari. Po avtomatizam celiot CAD i simulaciite svrzani so toj dizajn se praveni vo drugo vreme i drugi dostapni alatki.
Vo poslednite 10 godini vo avtomobilskiot dizajn ima golem napredok vo nacinot na koj se zavaruvaat/zacvrstuvaat komponenite na edna platforma (zatoa kaj recisi site proizvoditeli) so sekoja iteracija samata sasija na koja e zakaceno podvozjeto/motorot/menuvacot e za nekoi-si 30% po-rigidna od koli proizvedeni/dizajnirani okolu 2010-2015ta godina. Dostapnosta na golemi kompjuterski centri/cloud computing ovozmozuva ogromna kompjuterska mokj za pravenje ogromen broj na 3D simulacii za site komponenti.
Drug aspekt e povrzanosta na samite komponenti vo kolite. dokaj 2010-2015ta so postoeckite instalacii na zici/kabli/data prenos vo CAN BUS mreza e okolu 1Mbit... Posle navalata na Tesla i nivnite inovativni vmrezuvanja na komponentite gi natera site drugi proizvoditeli da razmisluvaat za Edge Computing i Real Time Networks za da moze site ponovi komponenti i tehnologii da komuniciraat zaedno i da davaat podobro vozacko iskustvo. Ne e samo za Touch/Televizor vo edna kola. Tuku kako site komponenti zaedno komuniciraat za podobro upravuvanje, podobar engine management, podobro lezenje na pat, kontrola na svetla, senzori za ABS/ESP/Dinamicka sasija i celoto vozackko iskustvo i integracija vo celiot operativen sistem na samata kola.
Realno, istite dizajneri i inzineri da ja pravat Giuila deneska (ili pred tri godini) ke bide barem 30% podobra kola otkolku od taa sto ja sklopile pred 2015ta godina.
DimitarMK neka kaze podobro, toj raboti vo taa problematika za avto industrija.