Автор Тема: Talbot Solara PULLMAN  (Прочитано 11208 пати)

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
Одг: Talbot Solara PULLMAN
« Одговори #60 на: 09 Јануари 2013, 19:50:43 pm »
и ке си стојат уште долго  :D :D :D :D :D :D
Абе ако се за давање ќе се продат кога тогаш :) можи не колку што му барат...нешто подолу ама ако се за да се продат ќе се продат......иначе ако има мерак ангел да ја среди малце не ќе е лошо....а негативни коментари не мора :) ај да земи да ја фрли сега во отпад...
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Talbot Solara PULLMAN
« Одговори #61 на: 09 Јануари 2013, 20:27:55 pm »
За да вреди треба да се среди убаво.За да се среди убаво,потребни се пари,волја,труд,нерви и сл.Ако сопственикот сака да ја среди нека ја среди,јас(или некој друг) немам ништо против,а негативни коментари незнам кај прочита.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
Одг: Talbot Solara PULLMAN
« Одговори #62 на: 09 Јануари 2013, 20:58:02 pm »
Не негативни...али дека рече "така ќе си стојат" така ми изделува.... треба да се вложи во колава во добра фарба и средување на моторот пред се...од ентериер како што имам видено и сетено се е во добра и функционална состојба...би било добро едно хемиско....
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: Talbot Solara PULLMAN
« Одговори #63 на: 09 Јануари 2013, 21:30:41 pm »
Мислам дека никогаш нема да доживее реална вредност колава. Не е модел по кој кого лудуваат на запад, автоматски немаш пазар.

Оваа кола може да има сентиментална вредност, а за пари праење...мало морген. Долго време сум во „бизнисов“ и на прсти се бројат моделите кај нас што можеш да ги имаш и за некое време да направиш пари од нив или што ти јас знам.

Не е се олдтајмер и не е се олдтајмер со пазарна вредност.

Оваа што ја постираше од мобиле.де е светлосни години позачувана од оваа на колегата. Ја продаваат како фабрички модел ...такви има речиси од секој модел и од секоја кола...

Renault 4 е екстремно популарно количе...но највисоката вредност за неа е сигурно 10 000 евра преку сила.
Од друга страна имаш Буба...чија вредност знае да достигне од 50 000 до 100 000 евра за екстра редок примерок.
Иста класа на возила...фрапантна разлика токму заради популарноста.

Отсутен bu11yboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 812
Одг: Talbot Solara PULLMAN
« Одговори #64 на: 11 Јануари 2013, 22:58:27 pm »
хееееееј до кај стигна муабетоф! на колата се работи пополека секој ден по малце се праави за лични потреби! намонтиран и е плин пред некој ден и се собират стварите што беа извадени од неа ! нз која му била целта на дедоми ама пред 10 години имаше се извадено од пластики,патоси радија инсталации и стоеа на таван! сега полека по полека ја вклопваме и ги досредуваме работите а за продавање ич не планирам дури оди нека оди! ИИ ДА не заборавам ми треба Пињон пошто за таја нема да најдам а малце разгледаф по нетов и видоф дека ги имат истите мотори пежо 305 i 309! па можи да одговара па сега помошта е да не знајте некое пежо низ битолава

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: Talbot Solara PULLMAN
« Одговори #65 на: 13 Јануари 2013, 01:18:20 am »
Во Битола ако се сеќавам добро имаше едно црвено 309.

Првиот газда беше Македонец од Германија и секое лето доаѓаше тука со него од Германија.

Се разбира беше фаца возило во тоа време.

После тоа го увезоа тука (некаде 90-тите) и се вози ден денес со истите таблици.

Прво го гледав кај Гроздот паркирано (Промес) после тоа го гледав ТАКСИ го возеа.

По некоја моја логика има направено 1 000 000км како од шала :D

Е сеа кога сме веќе кај мотори сигурно ако пасува од 309 ...ќе пасува од 205...па стегни некое GTI моторче :D