ОК турбулентен период, се надевам напред има помирни води, како и да е еден апдејт до каде сме со работата

Празници, ладно у гаража, недостаток на делови поради не планирана работа и се тоа се собра у Јануари кој што трае 365 дена. Како што пишав претходно планот беше моторот од палец да се конвертира на бобина, а за тоа да помине требаше да се замени горниот капак на ланчето. Епа тука започна интересниот дел, незнам дали да речам дека беше среќа што го отворивме моторот или малер.
Кога се пристапи до ланчето воочливо беше дека облогата на затегачот од ланчето е потрошена и мора да се замени... кога веќе моторот е надвор од кола нели, а за да се замени затегачот и клизачот на ланчето мора да се вади менувач. Голготата во потрага по делови започна, веројатно дека се помалку ги има кај нас на пазарот како мотор/кола не се чуваат веќе залихи од делови. Special thanks to
@andrej_111 кој што дел од деловите ги нарача оригинал VW од останатите залихи во Германија, а она што го немаше и таму е нарачано преку autocentar.mk и секоја чест и благодарност за дечките таму исто.







Има уште работа, да се потсреди моторниот простор, да се зачисти. Треба да се наместат полуосовини, системот за ладење, да се нареди климата... релативно ситници кои не би требало да одземат повеќе од ден два работа се надевам.
П.С. Иако е во ваква состојба, му го свртев клучот чисто да му чујам гласот.... добро е на палење е наместен плус конверзијата функционира
