Проблем бр.1: РЕШЕН!
Заменет е регулатор за притисок на гориво на пумпата, тотал 100€, Delphi од autodoc.de,
и еве 2 недели скоро вртежите се стабилни и можам да маневрирам низ двор со куплунг без да ми угасни.
Кој му се чита како одеше дијагностиката нека повели подолу, ќе се обидам најкраток да бидам.
Прво однесена во Рено довлеџик, со избришана грешка, и кажано се, како-шо-зошто.
Одговор, греачи ок, дизните се најверојатно, ама кога се прават сосе пумпа да си ги репарирам.
Дали можи да е до регулаторот? - рекоа не, ќе кревал вртежи тој,... бла бла не памтам...
Истеравме зимата, нема проблем, дојде летото, и почна на семафори да сецка на загреана кога како. Греачи дефинитивно елиминирани.
Есента ми угасна од 5-та во трета ко успорував на петле, и 5-6 пати ми требаше да ја запалам.
По некој ден, однесена кај BOSCH SERVICE AVTOMAT и решен да репарирам дизни, пошто зима иди, и му кажувам се, и провере другиот ден.
Одговор, не му се верува дизните да се, ако беше до нив вика лесно правевме, нешто друго те заебава само што не знам, треба да се најди, смени филтер првин.
Сменав филтер на 25,000км, исто.
Проверувам да не не дихтова некое црево да трга воздух и го отворив пловакот во резервоарот. Ништо затнато, нигде не течи, се е во ред, довод елиминиран.
Останаа, пумпа, регулатор и дизни. Дијагностика на пумпа и дизни точна само на машина, на компјутер тешко кај мене.
Знам дека паѓа притисокот на горивото само не сум сигурен дали е до регулаторот или дизните и пумпата.
Кај каза дизајн братот шо растура коли не сакаше да ми изнајми за проба половен регулатор, негова дијагноза беше „дизните брат“.
Наоѓање на јутуб Мерцедес со исти симптоми, решен проблем со нов регулаторот.
И тоа беше да пресечи со нов да ризикувам.
Пoнуда во МК само по порачка, 150€-200€/ MTX-Delphi, кај Prcot 5000ден NTY и 9000ден оригинал.
Готов да земам NTY пошто 9000ден за проба се многу, ме премисле брендот што нема никакво потекло на интернет,
па за кинески дел од алиекспрес што го има за 2000ден не ми се даваше. Повеќе ми е за квалитетот, пошто ако рикни овој дел на пат некаде, нема да има ни лимп мод колата.
И то е од 100€, Delphi од autodoc.de до дома преку другар, купив некоја сигурност.
Истиот го имаше Грција, ама браќата ми вратија, на прашање дали го имате на залиха, дека ми требаат нови дизни и пумпа, овој дел не се расипувал лесно. (facepalm)
Eве лајв дијагностика, каде можи да се види како варира притисокот на горивото врз бараниот, во лер и на мала туража, на 2000вртежи е стабилен.
Делфи дизне живеат да се борат други денови.
Слики, да не речи некој не се случило:
Ново десно, мрежата е поразлична него оригиналната, поефтина.