Автор Тема: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression  (Прочитано 5738 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #30 на: 12 Мај 2021, 21:42:31 pm »
Дали тогаш марки, дали денес евра...

Малку интермецо :)


Отсутен lugisbrother

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #31 на: 12 Мај 2021, 22:46:10 pm »
Ценава за оваа кола малку и си е non-sense, да дека е супер опремена, но за таа цена од 17.500 евра е премногу. Чинам дека тоа е цена и со калкулиран попуст. Во овој сегмент јас би рекол дека ако не ти смета евтината пластика, Suziki Swift е најдобра понуда (локално). А за цената од 17.500 евра, подобра е веќе да се иде на Yaris Hybrid. Но ова е мое лично размислување.

Искрено, Хјундаи како бренд нема best buy appeal повеќе. Можеби се истакнуваат само во сегментот на супер-мали возила, со третата генерација на i10. Барем од тоа што може да се најде локално, многу подобро е во споредба со Toyota Aygo и Mitsubishi Mirage. Но, гледам дека веќе тој сегмент на мали градски возила речиси и е непостоечки... па колку би било фер да се споредува.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #32 на: 13 Мај 2021, 07:44:19 am »
Ценава за оваа кола малку и си е non-sense, да дека е супер опремена, но за таа цена од 17.500 евра е премногу. Чинам дека тоа е цена и со калкулиран попуст. Во овој сегмент јас би рекол дека ако не ти смета евтината пластика, Suziki Swift е најдобра понуда (локално). А за цената од 17.500 евра, подобра е веќе да се иде на Yaris Hybrid. Но ова е мое лично размислување.

Искрено, Хјундаи како бренд нема best buy appeal повеќе. Можеби се истакнуваат само во сегментот на супер-мали возила, со третата генерација на i10. Барем од тоа што може да се најде локално, многу подобро е во споредба со Toyota Aygo и Mitsubishi Mirage. Но, гледам дека веќе тој сегмент на мали градски возила речиси и е непостоечки... па колку би било фер да се споредува.
Одлично срочено. Си ги погодил и колите, Свифт Хибрид најопремен GLX е под 15000. Јарисот Хибрид се јаде во цена со ова. Нема збор за што би се купило.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #33 на: 13 Мај 2021, 08:08:35 am »
Башка сепак јапанец си е јапанец

Отсутен lugisbrother

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #34 на: 18 Мај 2021, 23:43:18 pm »
Башка сепак јапанец си е јапанец

Види и корејциве не се далку, не знам зашто се крева фама, особено кај америве дека Хјундаи и Киа биле срање, експлодирале и не знам уште што. Ако корејциве имаа лоши продукти, не би давале долги гаранции, во спротива тоа би било лош бизнис план.


Отсутен Sephiroth

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 406
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #35 на: 19 Мај 2021, 12:05:41 pm »
Ова ако кошта 17500 и ако проаѓа таа цена на пазар, тоа значи дека јас мојот Свифт можам половен да го продадам поскапо од што сум го платил нов. Јеееее!

(Сарказам, да не ме сфатите сериозно, ама ако продолжат вака со цениве.......)