Автор Тема: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression  (Прочитано 5712 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #15 на: 12 Мај 2021, 14:10:34 pm »
Таман.

Сеа си играв со некој калкулатор за инфлација во ЕУ. Испаѓа дека исто кошта колку Цитроен ZX во 95та што вредеше.
Дали конвертираше од марки во евра?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #16 на: 12 Мај 2021, 14:11:09 pm »
Сеа поиграј си со истиот калкулатор, и види колку треба да е просечната плата во мк, споредено со 95та :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #17 на: 12 Мај 2021, 14:12:56 pm »
Сеа поиграј си со истиот калкулатор, и види колку треба да е просечната плата во мк, споредено со 95та :)
Немора само МК. Било каде. :)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #18 на: 12 Мај 2021, 14:13:16 pm »
Таман.

Сеа си играв со некој калкулатор за инфлација во ЕУ. Испаѓа дека исто кошта колку Цитроен ZX во 95та што вредеше.
ZX е денес С4, односно со i30 треба да се споредува.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #19 на: 12 Мај 2021, 14:19:07 pm »
Таман.

Сеа си играв со некој калкулатор за инфлација во ЕУ. Испаѓа дека исто кошта колку Цитроен ZX во 95та што вредеше.
ZX е денес С4, односно со i30 треба да се споредува.
Таман.

Сеа си играв со некој калкулатор за инфлација во ЕУ. Испаѓа дека исто кошта колку Цитроен ZX во 95та што вредеше.
Дали конвертираше од марки во евра?

Татко ми тогаш купе нов ZX 1.4 за кој памтам ми кажа дека го купил 18500 марки.  Според калкулаторов 8750 евра тогаш би вределе колку 13400 евра денес.

Сеа поиграј си со истиот калкулатор, и види колку треба да е просечната плата во мк, споредено со 95та :)

Најди колку била во 95та просечна па да видиме колку месеци требало за да се работи за нов ZX. Јас само најдов некој податок за 93та година

Просечната нето-плата по вработен во 1993 година изнесуваше
3 782 денари


Таман.

Сеа си играв со некој калкулатор за инфлација во ЕУ. Испаѓа дека исто кошта колку Цитроен ZX во 95та што вредеше.
ZX е денес С4, односно со i30 треба да се споредува.

Да, ама по димензии ова и20 е поголемо од ZX :D
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #20 на: 12 Мај 2021, 14:52:34 pm »
Интересно е што денешниве i20, Пунто, Клио итн, нараснаа по димензии како Типо, ZX и слични од тоа време, но го немаат истиот простор во кабината, ниту просторот во гепек е идентичен.
Останува евидентна разликата во класи на возилата.

Баш пред некое време ги споредував Симката (Д сегмент)на татко ми и i30 (Ц сегмент), имаат иста должина, i30 е поширока. Ввнатрешно Симката има повеќе простор, и гепек има поголем.
« Последно менување: 12 Мај 2021, 14:59:38 pm Mikius »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #21 на: 12 Мај 2021, 15:11:36 pm »
Данок на пасивна безбедност е тоа..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #22 на: 12 Мај 2021, 15:24:30 pm »
Данок на пасивна безбедност е тоа..
Сега профитите налагаат пасивната да се намалува, а активната (поефтината) драстично повеќе да се користи.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #23 на: 12 Мај 2021, 15:49:08 pm »
Атрактивно изгледаше на скиците кога се појавија. Ама со попорцииве реалнава кола во профил ми личи како поголемо Тико.

Од позади е некако тотално без врска, а и ентериеров со копираниов дизајн на воланот од Ауди не е баш пријатен на око. Останатото е онака мех.

Не ми изгледа дека има шанси против конкурентите.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #24 на: 12 Мај 2021, 20:47:48 pm »
Сите количиња станаа скапи после пандемијава.
http://opel.autocem.com.mk/aktuelni-ponudi/astra_sedan_enjoy/

Сите освен олдатамерите

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #25 на: 12 Мај 2021, 20:51:01 pm »
Таман.

Сеа си играв со некој калкулатор за инфлација во ЕУ. Испаѓа дека исто кошта колку Цитроен ZX во 95та што вредеше.
Го имавме. Ако не се лажам основниот (бел со бели браници и централна брава како врв на технологјата) кошташе 19.200 дојч марки

Иначе чисто информативно таа 1995-та беше тазе излезен Hyundai Accent и беше за нијанса поскап од ZX-от. Беше некаде околу 20К ДМ

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #26 на: 12 Мај 2021, 20:53:21 pm »
Таман.

Сеа си играв со некој калкулатор за инфлација во ЕУ. Испаѓа дека исто кошта колку Цитроен ZX во 95та што вредеше.
Го имавме. Ако не се лажам основниот (бел со бели браници и централна брава како врв на технологјата) кошташе 19.200 евра
Незнам за што зборуваш дека било 19200еур ама ZX Reflex 1.4 во 1994та купивме за 14500 марки, боја Crepusculе, со централна брава, со затварало за радио, со кожа/(еко?) на вратите.

А имаше црн 2.0 Volcane во салонот на крај на илинденска горе по белите скалички.

1.8 Аура темно зелена беше средната опција.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #27 на: 12 Мај 2021, 20:56:06 pm »
Таман.

Сеа си играв со некој калкулатор за инфлација во ЕУ. Испаѓа дека исто кошта колку Цитроен ZX во 95та што вредеше.
Го имавме. Ако не се лажам основниот (бел со бели браници и централна брава како врв на технологјата) кошташе 19.200 евра
Незнам за што зборуваш ама ZX Reflex 1.4 во 1994та купивме за 14500 марки, боја Crepusculе, со централна брава, со затварало за радио, со кожа/(еко?) на вратите.

А имаше црн 2.0 Vulcan во салонот на крај на илинденска горе по белите скалички.

1995-та Март ZX-Reflex 1.4 19.200ДМ, со старо за ново 17.200ДМ

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #28 на: 12 Мај 2021, 20:57:21 pm »
Таман.

Сеа си играв со некој калкулатор за инфлација во ЕУ. Испаѓа дека исто кошта колку Цитроен ZX во 95та што вредеше.
Го имавме. Ако не се лажам основниот (бел со бели браници и централна брава како врв на технологјата) кошташе 19.200 евра
Незнам за што зборуваш ама ZX Reflex 1.4 во 1994та купивме за 14500 марки, боја Crepusculе, со централна брава, со затварало за радио, со кожа/(еко?) на вратите.

А имаше црн 2.0 Vulcan во салонот на крај на илинденска горе по белите скалички.

Март 1995-та ZX Reflex Бело 19.200ДМ со старо за ново 17.200ДМ. ZX-Aura 1.8 беше околу 22.000ДМ. ZX-Vulcano 1.9 TD беше околу 25.000ДМ и се паѓаше у несвес по него. После го купи Мац -БС. А Xantia-та 1.8 сан летње ночи беше околу 24.000ДМ.
Иначе тоа по белите скалички беше салонот и сервисот на БОМАК увозникот на Ситроен :)

« Последно менување: 12 Мај 2021, 21:03:38 pm mkm »

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: CARclub Тест: Hyundai i20 1.2 MPi Impression
« Одговори #29 на: 12 Мај 2021, 21:11:19 pm »
Го прашав татко ми, 18500 дм го платил, пролетта 95та. Исто беше бел 1.4 рефлекс со централна брава.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"