1.6 нема варијабилен а сум сигурен дека и во голф7 1.6 дизел нема варијабилен замаец а да се чудиш има во 1.0 тси
Прав е Влатко, до некаде.
1.6 тди до 2011 има фиксен замаец од фабрика, после 2011 се со варијабилен.
И кај мене беше со фиксен па јас го ставив да биде со варијабилен, го сменив на 130.000км. Исто и кај мене е SACHS. По промената приметив дека потешко влага во втора брзина кога е незагреана колата, јебига, у Понеделник е кај Митревски да најде што е проблемот и да види околу тресењето на 120км/ч. Ако се реши ОК, ако не ќе се гледа нов Фокус, Ceed, Корола или сл. не можам да се замарам више. Не можам да разберам како Тојота тера 250.000 без никаква заебанција, а овде само искача нешто.
Околу звукот, не знам каков е, ама може и од друго нешто да е. Кај мене правеше некој звук па кога сменив каиши и водна пумпа (на 100.000км.) се среди. Компресорот од климата исто често страда и знае да прави звуци, не се поправа, треба нов (300 еур.). Според сервисери за клими чест проблем на Голф 5,6.
За дизните сигурно тешко ќе палеше и сл, не верувам дека ти е до тоа. Ама и тоа средуваат во Омча, Србија за околу 100 еур од дизна.
Како и да е, ја VW уште еден у овој живот тешко, освен ако не е службен, ма да и тоа дискутабилно ако треба пак да се мафтам ја по сервиси, до 50.000 све ОК, после почнува едно по едно. И не сум само јас, имам пријатели со нови пасати 2.0тди, 2015 год. што се со слични забанции на мала километража.