Гласање

Supercharger ili Turbocharger ???

Supercharger
9 (15.8%)
Turbocharger
21 (36.8%)
Twincharged
10 (17.5%)
Атмосферец
17 (29.8%)

Вкупно гласови: 57

Автор Тема: Supercharging VS Turbocharging  (Прочитано 23867 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20648
Одг: Supercharging VS Turbocharging
« Одговори #30 на: 23 Февруари 2017, 22:33:25 pm »
Некој за турбинче?



:)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг: Supercharging VS Turbocharging
« Одговори #31 на: 26 Септември 2019, 09:25:28 am »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг: Supercharging VS Turbocharging
« Одговори #32 на: 03 Декември 2020, 13:18:58 pm »

Отсутен Vladimir III

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 16
Одг: Supercharging VS Turbocharging
« Одговори #33 на: 22 Декември 2020, 20:48:45 pm »
Ako nekoj e zainteresiran nesto mozeme da smislime , imam dva  IHI superchargeri od Mazda Millenia 2.3 V6 motori , vo sovrsena sostojba .Planirav nesto so niv ...............ama se izjalovija planovite ..steta .

Slikata ne e moja , od internet e cisto da se vidi sto e ........


Отсутен Vladimir III

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 16
Одг: Supercharging VS Turbocharging
« Одговори #34 на: 22 Декември 2020, 22:51:11 pm »
главна предност на supercharger-от наспроти турбото е тоа што има зголемување на силата на целиотопсег на работа на моторот , за разлика кај турбината каде може да се јави турбо-лаг ( турбо каснење ) и подоцна силата се добива многу експлозивно , додека кај superchargerot таа е достапна уште од најмали вртежи и нема такво турбо каснење , но затоа пак со турбината може да се покачи повеќе силата на моторот
Zatoa  e najdobro dvete ! I dole i gore  :)

Отсутен Vladimir III

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 16
Одг: Supercharging VS Turbocharging
« Одговори #35 на: 22 Декември 2020, 22:57:38 pm »
Kompresorot poveke trosi od turbo izvedbata i od atmosferecot, istrazi malku na taa tema ke vidis. Efikasnosta vo potrsuvackata mu e poslaba strana, no zdraviot odziv na pedalata vo sekoj moment e garantirana, duri i na 800 rpm. Mehanickiot stroj e neunistliv, pa za tie sto sakaat performansi i trajnost a ne marat za potrosuvackata ova e najdobriot izbor.

Jas dolgo se mislev za sto da glasam i se odluciv sepak za turbo zatoa sto e:
-najekonomicen.
-ja transformira masinata, celosno ja stisuva, imas necujni rezimi na rabota. (Od traktor dizel pravi necujno vozilo)
-kick in the seat, odlicen izliv na snaga.
-ne e preskapa tehnologija.

znaci koga gi zemam vo obzir ekonomicnosta, performansite i odrzuvanjeto, turboto e za mene najdobra opcija. Sekako dokolku parite se neograniceni, twin charging, charger-turbo ili turbo-turbo kombinacijata e neprikosnovena.
Na dizelot turboto e potreba a na benzinecot e  ludnica ...igra bez granici  :)