Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 57
главна предност на supercharger-от наспроти турбото е тоа што има зголемување на силата на целиотопсег на работа на моторот , за разлика кај турбината каде може да се јави турбо-лаг ( турбо каснење ) и подоцна силата се добива многу експлозивно , додека кај superchargerot таа е достапна уште од најмали вртежи и нема такво турбо каснење , но затоа пак со турбината може да се покачи повеќе силата на моторот
Kompresorot poveke trosi od turbo izvedbata i od atmosferecot, istrazi malku na taa tema ke vidis. Efikasnosta vo potrsuvackata mu e poslaba strana, no zdraviot odziv na pedalata vo sekoj moment e garantirana, duri i na 800 rpm. Mehanickiot stroj e neunistliv, pa za tie sto sakaat performansi i trajnost a ne marat za potrosuvackata ova e najdobriot izbor.Jas dolgo se mislev za sto da glasam i se odluciv sepak za turbo zatoa sto e:-najekonomicen.-ja transformira masinata, celosno ja stisuva, imas necujni rezimi na rabota. (Od traktor dizel pravi necujno vozilo)-kick in the seat, odlicen izliv na snaga.-ne e preskapa tehnologija.znaci koga gi zemam vo obzir ekonomicnosta, performansite i odrzuvanjeto, turboto e za mene najdobra opcija. Sekako dokolku parite se neograniceni, twin charging, charger-turbo ili turbo-turbo kombinacijata e neprikosnovena.