Едни носеа ознака MGV, други ICEV.
Мислам дека еден од овие со една од ознаките беше копија.
Се 30/32 означува дека ширината на примарното грло (кај лептирот за гаста, на долниот дел од карбураторот е 30 мм, додека на второто дополнително кое го активираш таму кога ќе притиснеш гас повеќе од половина е 32 мм).
Исто така има разлика и во дифузерот, тоа е стеснетиот дел на карбураторот помеѓу долното грло (тие 30/32) и горните кај филтерот за воздух.
Ги има ако не се лажам со 21, 22 и 24 мм ширина на дифузер.
Што пошироки грла и дифузери, со соодветни дизни нормално ќе има повеќе сила, поголема мешавина на воздух/гориво ќе повлече моторот.
Искрено за возила што користат карбуратор (воедно имаат и плин), нема подобро од веберот.
Си има самиот баш точно на дифузерот да се избуши, (на сликата подоле со заокружено црвено) да се наштрафи цефче и тука да се постави цревото за плин и мешавината на плин/воздух се одвива внатре во самиот карбуратор, а не со плочка врз карбураторот.
Многу подобра солуција отколку со плочка врз карбураторот.
Баш ме интересира Томица да видиш дали на тој 30/32 што го имаш има опција за двете грла да може да се избуши, значи за двете грла посебно црево за плин.
Еве слика да видиш, дали за двете грла има вакво нешто (заокруженото со црвено) да може да се избуши за цефче за плин ?
Еве со 34/34 карбуратор видео