Автор Тема: Yugo Cabrio 1.3 '93  (Прочитано 32678 пати)

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3478
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #135 на: 28 Август 2021, 15:57:39 pm »
Има време до тој момент, ќе ја мислам на крај :D

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #136 на: 30 Август 2021, 20:28:25 pm »
И од рено е електрично, ама според мене воопшто немаш потреба.
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3478
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #137 на: 14 Ноември 2021, 21:57:20 pm »
Набавен денес Weber 32/32 DMTR, драгуљ. :D

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2350
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #138 на: 15 Ноември 2021, 08:55:10 am »
Ова стварно драгуљ, на времето (па и додека возев Југо 60), скоро невозможно беше да се најде. Ти зема репариран или има некоја фирма што ги произведува? Инаку мојата 60-ка беше со 1116 кубика (а не со 1300), ама мислам дека идел двогрлен карбуратор, во мојата претходниот газда ставил обичен и така го возев, ама се прашував од време на време дали ќе имаше некоја осетна разлика.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3478
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #139 на: 15 Ноември 2021, 10:28:30 am »
Карбураторот излезе по групиве на ФБ за 2500ден, не е чепкан од тоа што можам да видам и најбитно не е бушен за плин. Ќе си добие промена на дизни и дихтунзи и ќе се исчисти убаво.
Корал 60 е 1.1 и е со двогрли, Корал 65 е 1.3 исто така со двогрли. Верувај дека на Југо има осетна разлика со две грла, како на сила, така и на новчаник. :D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #140 на: 15 Ноември 2021, 12:13:54 pm »
Нема да го отвораш второто грло - problem solved ;D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #141 на: 15 Ноември 2021, 17:34:05 pm »
 Повеќе се осеќа на новчаник одколку на сила. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3478
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #142 на: 15 Ноември 2021, 17:56:42 pm »
Snaga se oseća!

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #143 на: 15 Ноември 2021, 19:39:45 pm »
До нова година, има шанса за фарбање.?  :)
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3478
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #144 на: 15 Ноември 2021, 21:47:17 pm »
Не, ќе чека пролет, ладно е веќе за фарбање :D

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #145 на: 15 Ноември 2021, 22:16:58 pm »
Не, ќе чека пролет, ладно е веќе за фарбање :D
За кај добар лакер со комора нема мука, само шоо на прсти се бројат добрите


Sent from my iPhone using Tapatalk
No turbo, no fun :)

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #146 на: 02 Јуни 2022, 13:48:52 pm »
Се шпекулира дека во илинден е забележано југо без кров, како вози на 2 тркала.
@t0m1cA мејби ју?  ;D

Ајде некој апдејт, пројде и пролет.
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #147 на: 02 Јуни 2022, 13:56:06 pm »
На предните две или на задните?

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3478
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #148 на: 02 Јуни 2022, 23:43:30 pm »
Се работи, ќе бидете благовремено известени 😁
П.С. На 4 ќе вози 😂

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3478
Одг: Yugo Cabrio 1.3 '93
« Одговори #149 на: 13 Октомври 2022, 11:45:38 am »
Од денес-утре мајстори дојдовме до тука:



Почнав денес со работа, ја стругам старата заштита на споевите, па после да ги изварам споевите по шема, за ојачување, ќе ја прикачам и шемата за да биде појасно на какво појачување мислам.
После тоа комплет стругање на подвозје, крпење каде што треба, внатрешни прагови и патосот на 2-3 места минимално. Третирање со конвертор на корозија, заштита, па епоксиден прајмер 2 раце, дихт маса на сите споеви, боичка па заштита завршна.