Кинезот запали конечно, убаво си работи, т.е работеше убаво додека не изгасна
Значи на кратко кажано, да се заебаваш со инсталација на кинез ти е исто ко рубикова коцка да решаваш со затворени очи.
Од електроника сменив скоро се, останаа само жиците од моторот, еден од проблемите што не сакаше да запали беше вода во изолацијата од инсталацијата, втора најверојатно статорот од палењето имаше спој, истиот го сменив со нов и почна да фрла искра на свеќица. Е сега, истиот кога го запалив моторчето го преебав со ставање погрешни/подолги штрафови на магнетот, па како вртел ги стругнал намотките па затоа и изгасил, од грешките се учи, 1000мкд у вода.
Малку ми се одолговлечи работава, до сега требаше да го возам, ама јбг.
Симнав од нет целосна шема од инсталацијата, могуча варијанта е да ја пуштам на ново целата, пошто старата има многу вишок кабли и кинески срања од додатоци како тину нину аларм, сензор на штендер, нешто жици од блокажи...и незнам дали ќе имам живци за истата да ја дотерам.
Уште нешто, што масло се користи за полнење амортизери?