Автор Тема: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?  (Прочитано 6638 пати)

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #15 на: 31 Март 2020, 15:33:21 pm »
Ова е мислам најголемото недоразбирање

Цитат
За да се исполнат горенаведените услови, потребно е моторот да работи подолго време на повисоки обртаи, не е доволно тргни и застани по 100м, па дреми во лер 5мин, како што се вози низ повеќето градови

При редовна регенерација и интервенција на компјутерот со вбризгување на екстра гориво, овој процес се случува и на тргни застани, во лер, при мали брзини итн. А па да не зборувам за еуро 6 мотори и овие новиве со адблу, скоро неможеш ни да забележиш дека се случува регенерација.

Упатството од бмв што го цитираш за некаква си спонтана регенерација се случува кај сите коли и тоа е минимално, со скоро никаков ефект. За да постигнеш такви температури од 500 степена плус треба да возиш многу повеќе од 120км/ч на отворено. Мешаш појаснувања од упатството во врска со што треба да правиш кога ќе ти се појави на шалтабла дека дпф-то има проблем и што се случува при возење константно.

Еве јас се кладам во што сакаш отвори компјутер и иди на отворен пат и вози 100км. Кажи ми колку гареж ќе собере дпф-то а колку ќе исфрли при такво  возење? Скоро е невозможна оваа спонтана регенерација како што ти ја кажуваш  :) и кога е возможна количината на согорен гареж е МИНИМАЛНА и незначителна. Затоа си постои редовна регенерација која што секогаш се случува при максимум грама на гареж во дпф-то, 20-25 грама. При возење на отворено динамично, ти ништо друго не правиш освен побрзи циклуси помеѓу регенерација, а при возење констатно никогаш нема никаква регенерација туку константен проток на гареж во дпф-то се додека не се наполни, колата прави регенерација 5-10 минути а ти штом возиш на отворено немаш појма дека се случила.

Не исмислил бмв или ваг топла вода, начинот на регенерација е ист со исклучок како што реков со новиве дизели каде што имаш адблу.
Знаев дека ќе се заинаетиш :)

При поминати 1000км на отворено ќе има драстично помалку гареж од 1000км тргни застани и кратки дестинации, благодарение на спонтаната регенерација. Динамичка се уклучува само по потреба (ако е запушен DPF). Никој не вика да возиш 200 или со пуна гас, збориме за нормално возење во град или на отворено.

Јас само пренесувам мое искуство и информации достапни за сите. Разлика има кај сите производители, модели, мотори и генерации, пример: ако се запали сијаличка за DPF кај BMW треба да одиш на сервис да ти го сменат/извадат, друго нема што да правиш, при регенерација не се пали сијаличка. Кај Опел очигледно се пали на секоја регенерација, а кога е критично запушен трепка. Според тебе температурата е 500, кај други е 600. Истото важи и за брзина на движење и времетраење. 1.4 и 3.0 различно се понашаат/загреваат/испуштаат гареж. Кај некои мотори DPF-от е монтиран поблиску до мотор кај некои подалеку...итн.

Еве, да не искочи дека јас измислувам топла вода:


Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #16 на: 31 Март 2020, 15:46:15 pm »
Да ти се помочам на глупиот „еко“ систем за еу стандарди и на тој што го измислил DPF филтерот. Ми нема никаква логика мене овој филтер.

Се извинувам вака што сум избувлив, ама ми е смачено на мене што ми прави регенерации на секои поминати 150-200км, како сакаш вози ја.
Појма неам што да и правам и дали е штетно вака да се вози. Ќе земам да се распрашам по луѓе познаници што имаат изваден дпф филтер каде го извршиле зафатот, бидејќи се навозиле после вадење, и регуларно минење технички преглед, регистрација и све. Читам и за ова во скопје имало некој сервис за декарбонизација, собирам информации.  :D

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #17 на: 31 Март 2020, 16:01:41 pm »
Да ти се помочам на глупиот „еко“ систем за еу стандарди и на тој што го измислил DPF филтерот. Ми нема никаква логика мене овој филтер.

Се извинувам вака што сум избувлив, ама ми е смачено на мене што ми прави регенерации на секои поминати 150-200км, како сакаш вози ја.
Појма неам што да и правам и дали е штетно вака да се вози. Ќе земам да се распрашам по луѓе познаници што имаат изваден дпф филтер каде го извршиле зафатот, бидејќи се навозиле после вадење, и регуларно минење технички преглед, регистрација и све. Читам и за ова во скопје имало некој сервис за декарбонизација, собирам информации.  :D
Како и секој филтер, DPF-от е потрошен материјал и штом дојде ред, треба да се смени. Нема љутиш тука. А постои за ти/децата да не ти цофнат од рак на бели дробови.
Декарбонизација мислам дека се однесува на друго и не знам колку е ефикасна и потребна воопшто.


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #18 на: 31 Март 2020, 16:26:44 pm »
@Molec и јас така мислев, спонтана/пасивна, динамична/активна, серисна/присилна регенерација, секаде се исти објаснувањата.
Јас на мојата кола никогаш немав осетено дека се одвивала регенерација. Бидејки по само 100/200 км изминати градска излегувам на автопат, мислев со пасивна регенерација горам се што се насобрало.
Лани на сервис ги замолив да проверат дали некогаш се направила активна регенерација, (којзнае што ме разбрале), ми рекоа нема запис. Јас си го протолкував дека немало воопшто покренато активна регенерација.
Имав дискусија на оваа тема со Влатко :)

Во друга прилика осетив како да ми беше загушена колата и отидов на сервис да проверат да не нешто не е во ред. Ставија тестер, немаше ништо невообичаено. Ми текна на муабетот со дпф и ги замолив да проверат, и види чудо, последна покрената активна регенерација на 10тина км пред да им отидам во сервис.
И директорот на сервисот беше присутен, и тој потврди тоа што го кажува Влатко.

Тоа со пасивната регенерација би рекол дека е само теоретско разглабање, маркетиншки трик да се покријат производителите на ДПФот и којзнае што уште :)

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #19 на: 31 Март 2020, 17:16:01 pm »
Да ти се помочам на глупиот „еко“ систем за еу стандарди и на тој што го измислил DPF филтерот. Ми нема никаква логика мене овој филтер.

Се извинувам вака што сум избувлив, ама ми е смачено на мене што ми прави регенерации на секои поминати 150-200км, како сакаш вози ја.
Појма неам што да и правам и дали е штетно вака да се вози. Ќе земам да се распрашам по луѓе познаници што имаат изваден дпф филтер каде го извршиле зафатот, бидејќи се навозиле после вадење, и регуларно минење технички преглед, регистрација и све. Читам и за ова во скопје имало некој сервис за декарбонизација, собирам информации.  :D
Како и секој филтер, DPF-от е потрошен материјал и штом дојде ред, треба да се смени. Нема љутиш тука. А постои за ти/децата да не ти цофнат од рак на бели дробови.
Декарбонизација мислам дека се однесува на друго и не знам колку е ефикасна и потребна воопшто.


И колку кошта тој потрошен материјал да се смени со нов?
Колку има рок на траење, односно повторна негова замена?
Или гледам некои ги вадат, ги чистат со специјални машини на висок притисок, колку е тоа ефикасно?

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #20 на: 31 Март 2020, 17:29:28 pm »
@Molec
Тоа со пасивната регенерација би рекол дека е само теоретско разглабање, маркетиншки трик да се покријат производителите на ДПФот и којзнае што уште :)
Што добиваат ако нема ефект пасивната регенерација?



И колку кошта тој потрошен материјал да се смени со нов?
Колку има рок на траење, односно повторна негова замена?
Или гледам некои ги вадат, ги чистат со специјални машини на висок притисок, колку е тоа ефикасно?
Прашај во сервис. Јас не сум менувал до сега. А од муабети што сум слушал 500-1200 евра е нов, зависно од колата.
« Последно менување: 31 Март 2020, 19:15:48 pm Molec »


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #21 на: 31 Март 2020, 18:33:25 pm »
@Molec
Тоа со пасивната регенерација би рекол дека е само теоретско разглабање, маркетиншки трик да се покријат производителите на ДПФот и којзнае што уште :)
Што добиваат ако нема ефект пасивната регенерација?

Навистина немам идеја. Така претпоставувам бидејки насекаде се вергла истата приказна со пасивната регенерација.

Некоја индиција би била да не се бутне сосема продажбата на дизели.
На пример, во упатството за колата има сосема штури информации.
Во салон при избор на кола (дизел/бензин) воопшто не се става акцент на начинот на функционирање на дпф/фап. Само кратко ќе спомнат сооднос на годишно поминати километри.
При евентуална рекламација околу потенцијални проблеми поврзани директно или индиректно со дпф, да се насочи вината кон сопственикот на возилото и неговиот стил на возење. Оваков пример му се случи на еден пријател со ганц нова Епика уште во првата недела возење.

Отсутен Astraion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 678
  • Pixel Perfect.
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #22 на: 31 Март 2020, 19:58:17 pm »
ДПФто не се троши, а се полни и после се чисти. ДПФто ти е најиздржливиот дел што го имаш на колата. Немој случајно да си се излажал да купиш друг ДПФ ако веќе имаш... бог да чува.

Постирав јас ама кој да види:
Досега најпрактичното DIY чистење на филтерот шо го имам најдено по нетот, само со вода без хемии. Спомна дека откако го издувал со ВАПот, има извозено 100к+ милји.
Ако не планира човек да прави ремап, не гледам причина зашо да се вади и да се вози дизелаш без филтер.


Исто греачите (и релејот) играат голема улога во регенерацијата, така да треба да се имаат во предвид кога се запушува ДПФ.

Типов е длабоко влезен во ДПФ филм и објаснува и пробува разни начини како безболно да се исчисти еден ДПФ, без разлика што е БМВ ДПФ, важи барем за сите германци.


ЕДИТ: Овој да ти бил од Волво  ;D
« Последно менување: 31 Март 2020, 20:18:29 pm Astraion »

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #23 на: 31 Март 2020, 20:34:41 pm »
Супер е дечково и видеово и покрај тоа што сакам да верувам дека може да се опраи филтеров за 1000че...пак би сакал да видам доказ дека е исчистен, дека не е оштетен и нема да се запуши по месец дена?

Еве и на колегава ,,машински“ му го переле неодамна, па пак му покажува симптоми на запушен DPF.


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #24 на: 31 Март 2020, 20:43:49 pm »
Ако има лоши дизни за брзо ќе му запуши. Ми излегуваше на нет спонзоред некаде во тетовско чистат машински за 4 или 5000ден и даваат 40000км гаранција или една година. Јас би го наполнил со арис да отстои една ноќ. Следната ден ќе му направам нешто ко редуцир на влез и црево под притисок од водоводна мрежа, не со вап. Ако гледавте во видеото вапот затоа што е многу јак и сконцентриран на една точка го уништува саќето, а со тоа му го крати и векот.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #25 на: 31 Март 2020, 20:54:44 pm »
Грејачи, инјектори, егр, маф сензор, турбо, дихтунзи, грешно уље, нередовен сервис ....и уште мал милион компликации може да бидат причина за прерано запушување, ама пошто збориме за кола стара 10год најверојатно се запушил регуларно. А за чистењево, ок, на крај на денот ко ќе ставиш на кантар, нема зијан сам да пробаш да го исчистиш.


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #26 на: 31 Март 2020, 21:12:22 pm »
За ДПФ не се плашам ама сакам ЕГР да го извадам летово и да го исчистам детално. Ако растурам секако и усисна грана ќе исчистам, а веќе кога ќе има чисти бели дробови не е лошо да се ремапне на 320кс. Се надевам ќе имам време летово.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #27 на: 31 Март 2020, 21:59:26 pm »
Vozam passat 2007 ma, remap egr off i decat i softverski i izvaden skroz, koga go izvadija bese cist ali koj da znae, ne e bitno, od prlika 160 g na 100km co isfrla, i sakate da kazete deka od dizel ispraven koj ne cadi poveke zagaduva od usje so katalizator na proces seckana guma, tam cinja za raspad sistem, taksisti na crvena nafra, fap ovi, jsp sanosi od 65 ta, makedoski sumi, gradezni firmi, romskp naselenie so kanti ladi i yugo poly, bageri, 2 taktni motorcinja, koli so izgoreni gumici na ventili i dihtunzi na glava, palenje gumi, dimni zavesi pozadi vozila, vozila so karburator palenje kabli i strnista.. Nema sansi..

Отсутен vsutarov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #28 на: 01 Април 2020, 01:52:17 am »
Nema sijalicki zapaleni,nema kodovi,si raboti normalno kolata.Provereni dizni kaj Stojce I da receme toj kazuva deka seuste se vo nekoja si normala ,no ne se ni kako novi.Edinstveno sto me nervira pravi cesto regeneracija I ima na auspuhot nekoe zacrnuvanje I pokraj toa sto kolata ima DPF sto mislam deka ne bi trebalo.Praveno e masinski perenje na DPF,no bez nekoja  razlika posle toa.Se somnevam deka DPF-ot e za menuvanje,no I ne znaci deka kolata ne si disi posle mnogu kilometri(gospod znae kolku tocno),mozno e I dizni da se podoslabeni I razni drugi sitnici.E sega DPF e skap I kaj nas tesko se naogja,na staro isto shube mi e,a I toa tesko se naoga.Se mislev I za DPF OFF ama I za toa ne sum kandidat.