Средна вредност за три дена 150 или 3 пати повеќе од максимално дозволеното во денови со минимално возила, народ и движење. Доволно е тоа да сфатиме дека некој јако не труе а не се ќумбињата.
Се согласувам со подвлеченото, но само надвор од грејната сезона.
Во муабетов упорно се наметнува некоја или-или теза, демек или индустријата загадува, или ќумбињата, или автомобилите... Реалноста е дека сите наведени загадувачи загадуваат!
Но со какви проценти од вкупното загадување влегува секој од тие загадувачи?
Летните мерења се добар показател за процентите. Летно време не се палат ќумбиња, а загадувањето рипа ете до 150 - 300 (концентрација на пм10 честички). Зимно време рипа ли и изнад 1000?
Епа ајде малку логика, што е разлика меѓу лето и зима?
Дали таа разлика се можеби стотиците илјади запалени ќумбиња?

Заклучок: Загадуваат и индустријата, и автомобилите, и ќумбињата. Но во зимно време примарен загадувач се ќумбињата, како најголем фактор што е присутен во зимно време (кога мерењата идат над 1000) и фактор кој е отсутен летно време (кога мерењата идат до 150-300).
Заклучок 2: Не треба да се занемари индустријата, но да не се правиме слепи и за ќумбињата на кои очигледно не им е местото во големи урбани средини. Само уште ретардираните неуки службеници од надлежните инстанци да почнеа да даваат субвенции за клима уреди наместо за ќумбиња на пелети.
Прашање: Каде се резултатите од фамозните мерења, нели минатата зима се испраќаа некои примероци скопски воздух до некои светски познати лаборатории? Или тоа беше само мачкање очи да се се замолчи јавноста? (како кога ги мачкаа улиците со некои хемикалии демек тоа ќе го намалело загадувањето).