Вчера пак немав греење, после 6-7 дена, за разлика од претходните пати кога антифризот беше на минимум и имав греење, вчера сабајле пред да тргнам на работа го проверив нивото и беше на максимум што ме изненади и немав греење тој ден. Кога стигнав на работа, пак го проверив нивото и беше на максимум. Кога се враќав од работа исто немав греење, се додека не стигнав во Припор по таа нагорнина. Како возев нагоре, температурата на моторот (која беше постигната на 90 во тој момент) почна да се качува нагоре (кај рено нема класична стрелка за температура, стандардно има 5 коцки кога е постигната работна температура), се качи на 7 коцки, кога застанав да ги оставам моите, температурата одма падна на 3 коцки и веднаш добив греење на колата. Кога проверив, антифризот беше пак на минимум (значи се вратил во ситемот, претпоставувам во казанчето, малиот ладник/радијатор)Се спуштив кај Митревски, му го објаснив ова и ми кажа дека нешто ме зафркава во системот, односно дека некое црево или дел од инсталацијата кај поминува антифриз е запушен и под притисок (кога ќе покачи малку температура на моторот над 90) се отпушува и веднаш добивам греење. Зафатен е до после божиќните празници инаку одма ќе ја оставев.
Јас тука се сомневам на термостатот, дека го држи антифризот, не го пушта до казанчето за парно и кога ќе дојде поголем притисок тогаш отвара и добивам парно. Секако би го проверил сензорот за температура на разладната течност, да не случајно му дава погрешни вредности на термостатот. Секако и тоа што спомнавте за воздух во системот. Ама ќе мора да чекам до после Божиќ.
Го сликав местото каде имаше малку антифриз, дали од пред 7 дена кога досипував па малку сум истурил (ама мислам дека би се исушил до вчера) или тогаш кога настанува поголем притисок од негде пушта, не можам да проценам