Здраво,
Колата дава контакт ама не пали т.е. де слуша звук на кликање.
Ја запалив на гурање за да стигнам до мајстор, и он рече дека е слаб алумулаторот, треба нов ама исто треба и да се репрограмира клучот затоа што софтверот на колата не го препознава и затоа не пали.
Ми кажа да си купам нов акумулатор и да ја однесам за 50 евра да ми го среди клучот.
Во ред ли е ценава? Имате ли некој предлог за мајстор?
се зависи од колите... мојата стара фиеста мк4, 1996, има кодирано палење и имобилајзер... РИКНА осигурач и НЕМА ни верглање ни ништо... сменив осигурач и си работеше...Арно ама требало да најдам мајстор да ГО ИСФРЛИ имобилајзерот софтверски, затоа што по 3 месеци изгореа некој контакти во имобилајзерот, па поправката ме чинеше 100 евра...
После разбрав дека во Белград има компјутерџии што уште на исправни ама СТАРИ коли го исфрлуваат софтверски кодираното палење, со команда на ЦПУ, чини може околу 20 евра , ама си на рад... не само што поправката на имобилајзер е скапа, туку ако се случи кварот во некоја вукојебина или странство ќе го видиш господ во пиџами