Автор Тема: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+  (Прочитано 87927 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #165 на: 28 Септември 2011, 15:04:21 pm »
MMMMMMMMMMM ................. OHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!





Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #166 на: 28 Септември 2011, 15:08:43 pm »
Уфффф, ќе заборавев за малце




;D ;D ;D ;D ;D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #167 на: 28 Септември 2011, 15:25:19 pm »
Нужников највише ми се свиѓа поради фактот што има клима и електрика на сите џамови ;D ;D ;D ;D

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #168 на: 01 Октомври 2011, 14:10:51 pm »
.
« Последно менување: 04 Мај 2012, 23:34:08 pm zippo »

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #169 на: 01 Октомври 2011, 16:03:13 pm »
New Peugeot 4008: PSA's Take on the Mitsubishi ASX / RVR Part I


French carmaker Peugeot has revealed its entry in the compact SUV / crossover segment, the new 4008 that will make its world premiere at the Geneva Motor Show next March before it goes on sale in the second quarter of 2012.

Positioned under the larger 3008 and 4007 in Peugeot's lineup, the 4008 (previously thought to be named 2008) is based on the Mitsubishi ASX, which you may also know as the Outlander Sport in the USA, and RVR in Japan and Canada. The PSA Peugeot-Citroën group had announced the agreement with Mitsubishi in early 2010.

Peugeot new crossover model measures 4,340mm long (295mm shorter than the 4,635 mm 4007), 1.800mm wide and 1.630mm tall, and has a 2,670mm long wheelbase.

The new Pug will be available with four engines, including two gasoline and two diesel units. The petrol range is comprised of a 1.6-liter unit delivering 116HP and 152 Nm (112 lb-ft), and a 2.0-liter with 150HP and 198Nm (146 lb-ft). Both engines are offered with a five-speed manual gearbox as standard, with a CVT auto being an option on the 2.0-liter unit.

The HDi turbodiesels are a 1.6-liter unit with 112HP and 270 Nm (199 lb-ft) of torque and a 1.8-liter with 150HP and 300Nm (221.2 lb-ft) of torque, both exclusively available with a six-speed manual gearbox.

The 4008 comes in both front- and all-wheel drive derivatives. The AWD system has three modes: 2WD, in which power is directed only to the front wheels, 4WD and LOCK. In the last two, torque is directed to all four wheels and its distribution is controlled electronically according to the road conditions.

Peugeot said the new compact crossover will be sold in Europe only with the diesel engines and four-wheel drive, while other markets around the world will have access to front-wheel drive and gasoline editions as well.

http://carscoop.blogspot.com/2011/09/new-peugeot-4008-psa-take-on-mitsubishi.html

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #170 на: 01 Октомври 2011, 16:21:54 pm »
Спортекс веќе има отворена тема за 4008 ;)
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #171 на: 01 Октомври 2011, 17:02:25 pm »
Спортекс веќе има отворена тема за 4008 ;)

Se izvinuvam ne sum videl!

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14720
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #172 на: 01 Октомври 2011, 17:07:39 pm »
Спортекс веќе има отворена тема за 4008 ;)
остај го нека се порадува малку....Пежо презема технологија од Митсу.....тоа не е мала работа хххехехе
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #173 на: 01 Октомври 2011, 17:09:00 pm »
Спортекс веќе има отворена тема за 4008 ;)
остај го нека се порадува малку....Пежо презема технологија од Митсу.....тоа не е мала работа хххехехе

Pa ne e ni prvpat PSA da zima od Mitsu.
Outlender ?

Sigurno imaat nekoe na ti go daj mi go za koe nie ne znaeme.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14720
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #174 на: 01 Октомври 2011, 17:10:27 pm »
Спортекс веќе има отворена тема за 4008 ;)
остај го нека се порадува малку....Пежо презема технологија од Митсу.....тоа не е мала работа хххехехе

Pa ne e ni prvpat PSA da zima od Mitsu.
Outlender ?

Sigurno imaat nekoe na ti go daj mi go za koe nie ne znaeme.
имаат потпишано договор за соработка
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4022
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #175 на: 01 Октомври 2011, 17:15:34 pm »
Спортекс веќе има отворена тема за 4008 ;)
остај го нека се порадува малку....Пежо презема технологија од Митсу.....тоа не е мала работа хххехехе

Pa ne e ni prvpat PSA da zima od Mitsu.
Outlender ?

Sigurno imaat nekoe na ti go daj mi go za koe nie ne znaeme.

Епа дизел мотор тука така не се прави. Иако едно време ПСА ќе го купуваше Митсу, али се откажаа пошто е многу мала компанија.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14720
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #176 на: 01 Октомври 2011, 17:17:02 pm »
Спортекс веќе има отворена тема за 4008 ;)
остај го нека се порадува малку....Пежо презема технологија од Митсу.....тоа не е мала работа хххехехе

Pa ne e ni prvpat PSA da zima od Mitsu.
Outlender ?

Sigurno imaat nekoe na ti go daj mi go za koe nie ne znaeme.

Епа дизел мотор тука така не се прави.
ова важи за  ???која компанија ???
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4022
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #177 на: 01 Октомври 2011, 17:19:36 pm »
Па на митсубиши им требаше, помошта и знаењето на ПСА за дизајн на дизел мотор.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #178 на: 01 Октомври 2011, 17:23:21 pm »
Па на митсубиши им требаше, помошта и знаењето на ПСА за дизајн на дизел мотор.

Sigirno deka nesto sorabotuvale ama deka e taka kako sto ti vikash bas nesto si mi pristrasen mnogu....!
Mitsu uspea da napravi inovacija vo dizel tehnologijata koja PSA seuste ja nema!


Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14720
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #179 на: 01 Октомври 2011, 17:27:46 pm »
Па на митсубиши им требаше, помошта и знаењето на ПСА за дизајн на дизел мотор.
јас си реков да не велиш за Пежо/Цитроен.....али па од друга страна сега и Митсу имаат сега за сега супер дизел,кој допрва треба да се докажува
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D