Автор Тема: Проблем со висока температура на мотор после монтажа на плински уред на Меган 2  (Прочитано 4590 пати)

Отсутен spike15_mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
  • Human DE-volution
Блесаво или не, провери како врти перката на хладњакот, да не ти чепкале нешто и сега да дува нанапред.
Со мајстори никогаш не се знае.

поготово мајстори како плимонт.

Што е проблем со Плимонт ?
...And Justice For All

Отсутен spike15_mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
  • Human DE-volution
обавезно испушти воздух од системот и од парното

Веќе пробано..
...And Justice For All

Отсутен spike15_mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
  • Human DE-volution
Заебана варијанта. Климата кога работи, вентилатор уклучува а со тоа треба и ладењето на моторот да се подобри а кај тебе крева температура. Кога ќе ја изгасиш викаш дека доаѓа температурата на нормала. А со исклучена клима штом држи температура во нормална граница, термостатот треба да е ок. Исто и со дихтунгот некој го спомна. Да ја ставиш на компјутер да видиш некој сензор да не заебава/лаже?

Го чекам мајсторот од одмор.
...And Justice For All

Отсутен spike15_mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
  • Human DE-volution
Ili pak da pojdes do plimont i da pobaras totalno da ti go isklucat plinskiot kompjuter (t.e celiot plin od instalacijata) pa da vidis da ne e problemot so povrzuvanjeto


Знаеш на крај шго може да испадне, механичарот да  ми рече до плинскиот уред, во Плимонт да ми речат не е до нас. И да се вртиме во loop.
...And Justice For All

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Нема да биде прв пат :'(

Отсутен spike15_mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
  • Human DE-volution
UPDATE:

На крај се испостави дека има Co2 во водата, пушта од дихтунгот на глава. Сега промена на дихтунг, рамнење ако има потреба, промена улје, филтер и антифриз.

Прегреано е, што точно направиле или не направиле во Плимонт незнам и нормално немаш докази за ништо.
...And Justice For All