Kupena vo TIRANA Albanija, hahahah,
Nikoj ne uvezuva koli od Albanija, taka da bese mnogu smesno koga barav tamu da mi ja odjavat kolata i da mi dadat
coll tablici. Inaku, normalno e Brerata e uvezena od Italija so site setapi, farbanje vo Bela pela, DPF off EGR off i
cipuvana na 260 konja.
Vo Albanija vi e notarski dogovor 50 evra, 1l nafta e 1,5 evra, taka da po gluposti otidoa 300 evra.
Ama ako, kolata e navistina ubava, si vredi za parite.
Prvo sto napraviv vo Skopje, smeniv motoren kompjuter, body kompjuter, kluc, imobilajzer (centrala za kluc)
poracav od Srbija za 350 evra.
Zosto?Zatoa sto ne mozes da im veruvas na tie indijaci tamu vo Tirana.
Mi dadoa samo edna tablica coll samo za napred, (valjda takov im e redot), posto od Albanija se izvezuvaat IC koli.
Ovaka e delot kaj sto stoi citacot za klucot
Dodeka montirav se sto trebase da se montira otide na farbanje centralnata konzola i stranicnite lajsni
Eve ja sklopena, konecno, i vratena na 200 konja standard,
Vnatresnosta e preubava crvena so krem, dosta e socuvana
Konecno po site proverki vo Januri dobiv i MK tablici
Sledna faza bese, promena na maslo filti, kaisi, zategaci i normano:BANDAZI
Bandazite se OZ racing Canova 18-ki 8,5 cola
Prvo bea vakvi koga gi kupiv
Na nekoj moze i vakvi da mu se dopagjaat, mene ne, i resiv da gi prefarbam
Na mojot majstor povekje mu se dopadna ovaa nijansa na silver gun metalic, gi ofarba,
mene ne mi se dopadnaa i sakav cist Silver
( u megju vreme kupiv Pireli P Zero 235/45/18)
i povtorno gi prefarbavme Siver cist
Sega, do tuka sme so epizodata.
Se nadevam deka ve informirav komplet za Brerata