Каква Дачиа се зема за 20 бона...
Edit:
На прво место би ги рангирал инсигнијата и октавијата.
Второ и понатаму се останато.
Е сега, тоа што неѓа тест возила тоа кочи ситуација.
Инсигнија и Октавија??
Небо и земја. Аман со Октавиите веќе
Октавијата е автомобил скроен како за наш пазар и менталитет. Компакт класа, а кокетира со д сегмент. Во однос на инсигнијата би наведил предност што има помолем багажник, а помалата должина ја прави попрактична за во град. Главен проблем што не можам да дадам суд е што ја немам возено. Кога ќе ја возам, ќе си бидан на чисто. Инаку дизајнерски, може опел ја сјебаа работата со задниот бришач, ама шкода мамата му ја ебаа со новите предни светла. И уште работа ми е на ум, мислам дека шкодитр повеќе држат на цена по 6-7 години отколку опел, иако ова не ми е проверено.
Да бидам искрен, филингот е сосема различен во Октавија и Инсигнија, и е на страна на Инсигнијата. Ни јас не би ги споредувал воопшто.
Во мои очи, Инсигнијата е прекрасно возило, веројатно најубаво во својата класа. Тоа што се паѓа у несвест за мочан бришач, е благо кажано апсурдно. Одлично изгледа, сосема солидно вози, завршната обработка и квалитетот на материјалите исто така не се за занемарување... Одличен целокупен пакет. Не знам како вози со послабата изведба на ТБ, ама тој со 165КС одлично си ја вршеше работата.
Ако гледаш која кола која цена ќе ја држи после Х години, не купувај нова кола, купи си половна.
Единствено што не ми се свиѓа, не само кај Инсигнијата, туку кај било кое поново возило, се жолти халогени светла и бели дневни ЛЕД. Чинам дека нема нешто посељачко од тоа. Можда “АлиЕкспрес” жмигавците на Ауди (и за жал и кај некои други) или евентуално “Лексус” штопови на Калибра... или на било која кола што не е Лексус.