Одамна не сум пишал...
Кога ја земав имаше излезено манжетна од едниот зглоб и така беше возена од цх до мк претежно по дожд и почна да тропа. Од немачка порачав комплет нови полуосовини за да ми биде посигурна работата.
Ги сменив пролетта и мајсторот што ги смени рече дека го сменил и уљето во предниот диференцијал. Бев скептик што уље ставил па си земав по спецификација од Мкар уље за во преден диф.
Тој копук уште при менувањето го скинал кабелот за плочки и сигналот многу ме нервираше а немав време да го сменам.
Денес променето уље во преден диференцијал и плочки напред и назад.
Не знаев дека задните плочки се при крај, среќа провери мајсторот па ги смени.
Променив и уље во мотор кога веќе колата влезе во сервис да не закажувам друг термин.
Тестирана на велешко, до знакот 215, не ја возев јас, мајсторт таа работа, јас си лабавам кога сум со неа, макс 150-160.
Следен влог, доколку не откаже нешто ненадејно, зимски гуми
Sent from my iPhone using Tapatalk