Автор Тема: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift  (Прочитано 10655 пати)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #15 на: 27 Декември 2018, 05:27:09 am »
Врталките се од фелиција. И баш е ретро! Ама таблетот веднаш над нив.. ти крши филм

Шкода како шкода, се е супер ама ова им е една од најгрдите нови модели. Ќе ја разберев ако бевме '95 ама не сме. Посебно каква конкуренција има. Зборувам оти ја гледам секој ден. Штета за ново возило.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #16 на: 27 Декември 2018, 11:12:14 am »
Врталките ги има во сите модели од оваа класа.

Ако добро се сеќавам тие не се класични он- оф топло ладно. Системот има регулација по степени, Climatic се вика. Само што нагодувањето е со врткање.

Дигитални врталки и слични геџети ако имаше колава, ќе се викаше Поло и ќе беше 18.000 еура.


Таман си е.

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #17 на: 27 Декември 2018, 11:14:15 am »
SUNSET (што и да е тоа)

Длабоко затемнети задни стакла.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #18 на: 27 Декември 2018, 11:18:23 am »
Врталките ги има во сите модели од оваа класа.

Ако добро се сеќавам тие не се класични он- оф топло ладно. Системот има регулација по степени, Climatic се вика. Само што нагодувањето е со врткање.

Дигитални врталки и слични геџети ако имаше колава, ќе се викаше Поло и ќе беше 18.000 еура.


Таман си е.

Во Style ниво на опрема колава има и дигитална клима и потпирач за раце. И со истиов мотор кошта 13600. Веројатно и на тоа може да се извади некој попуст.

https://www.skoda.com.mk/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/2977-25853-list-50147-link-linkTag-child/default/71f17071/1545742585/fabia-my-2019-kw-48.pdf
« Последно менување: 27 Декември 2018, 11:26:00 am Skywalker »
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #19 на: 27 Декември 2018, 11:21:21 am »
Врталките ги има во сите модели од оваа класа.

Ако добро се сеќавам тие не се класични он- оф топло ладно. Системот има регулација по степени, Climatic се вика. Само што нагодувањето е со врткање.

Дигитални врталки и слични геџети ако имаше колава, ќе се викаше Поло и ќе беше 18.000 еура.


Таман си е.
Не е тој. Тој го имаше порано, овој е најпрост што може.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #20 на: 27 Декември 2018, 13:59:41 pm »
Фабиава измислена е само за пензионери, ја купуваш нова и по 15-20 години сосе неа 2 метра под земја. На ништо не личи сега а не пак потаму, а да пробаа да ја огрдат ептен многу во иднина можи и убава ќе станеше, како мултиплата. Оваа нитаму ни ваму.

Јас така ја гледам секоја нејзина генерација.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #21 на: 27 Декември 2018, 14:02:34 pm »
Јас би ја купил наместо поло. Онака, ок ми е. Мала кола со ок потрошувачка и ок за возење/пливање низ град и до 120-130 на автопат.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #22 на: 27 Декември 2018, 19:09:31 pm »
Дефинитивно најнеинтересна кола во класата.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #23 на: 27 Декември 2018, 20:22:09 pm »
Нема потреба фул лед на ваква класа на возило наместо тоа сто пати подобро е парите за дсг да ги дадеш и автоматска клима.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #24 на: 27 Декември 2018, 20:26:17 pm »
Дефинитивно најнеинтересна кола во класата.
Евидентно е дека не им фалела колава во лајнапот кој нуди Рапид, Рапид Спортбек, Ибиза, Поло...

Чудо е постоењето на моделов. Незнам која е таргет групата

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #25 на: 27 Декември 2018, 20:28:05 pm »
За ваква класа на кола, што во 90% од случаевите ќе ја купуваат тинејџерки во Европа само CVT и еден куп сензори и автоматско паркирање. Тоа би решило голем проблем по патиштава :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #26 на: 27 Декември 2018, 21:16:16 pm »
За ваква класа на кола, што во 90% од случаевите ќе ја купуваат тинејџерки во Европа само CVT и еден куп сензори и автоматско паркирање. Тоа би решило голем проблем по патиштава :)
Апсолутно точно. Возилово за да има логика треба да е со 1.0 моторот без турбо, со ЦВТ како скутер, тежина од 800кг и мапа на моторот за да не смее да помисли да мрдне над 7 во град.

Незнам зошто не се користат 500цц цвт мотори од скутер во кола. Или од пумпа за вода хонда со цвт.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #27 на: 28 Декември 2018, 10:18:33 am »
Врталките не се само во оваа класа.




https://www.motortrend.com/cars/alfa-romeo/4c/2018/



Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #28 на: 28 Декември 2018, 11:12:25 am »
Општо
Сироти производители (дизајнери), не знаат веќе како да им угодат на критичарите.
Кај 308цата зошто немало врталки.
За минатата и30, била многу источњачка (неевропска), сегашната (поевропска) па многу личела на европските.
"Француски рецензии"

И да не набројувам понатаму ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 Facelift
« Одговори #29 на: 28 Декември 2018, 11:25:07 am »
Муабетот погоре е за автоматска клима немање, не е важно дали е на врталки или не. Сосема друга е поентата.

Треба да има врталки или копчиња. Ама автоматски со степени.