Автор Тема: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма  (Прочитано 9581 пати)

Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 719
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #15 на: 05 Јуни 2019, 14:23:28 pm »
Цена: во ранг меѓу 700-1000 евра, моја претпоставка.
Ова го кажувам со резерва, затоа што се согласувам со Даре, убаво би било да се провери од долу колку е здрав.

Да сум јас, маската, фаровите, штоповите би ги заменил за фабрички, но тоа е само вкус.
Во секој случај изгледа доста солидно.

Отсутен MikiVW

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 72
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #16 на: 05 Јуни 2019, 14:28:54 pm »
Овие бандажи, штоповите, оргиналниот волан, па и предната маска (можеби не веднаш), одат на продажба. Ќе се вози на оргиналните се додека не се најдат поубави но тоа на есен или следната пролет. Кратки штопови, и маска со лого и црвена лајсна. За браниците не сум сигурен дали овие или другиот модел, слатки маки...
Уште не купена си правам бајрам су умот ама ајде...

Е сега имам неколку прашања. Како ќе се корегираат пукнатините? Нов кит на местото па фарба? Зошто неќам да делат нијанси крилата со вратите или кој било друуг дел од каросеријата.

Второ прашање. Дали пошто е веќе еднаш фарбана, не би имало проблем во иднина да се фарба повторно?
Или подобра варијанта е прва боја па квалитетно фарбање втора боја?

Трето. Бојата на браниците е излупена. Дали се фарбаат или постои некој вид на нивна репарација кај пластичар или кај некој што фарба?

Мислам дека оваа опција ми е поприфатлива. Да платам повеќе од 300 евра, одколку да платам 300 евра за кец што нема ни GTI волан ни два пара бандажи. Со продажбата на некои ситници пак би дошол до некоја цена од 300-400 евра и би имал кец до некое завидно ниво а не крш какви што има колку сакаш а никој не е испод 300 евра.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #17 на: 05 Јуни 2019, 14:43:38 pm »
Eve jas ti nudam 50 eur za gti volanot,a za drugoto.... kako da ti kazam :) kupi go, i kje ti dademe po nekoj sovet...

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7217
  • French diamond
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #18 на: 05 Јуни 2019, 15:40:37 pm »
Не кажа што ќе го правиш ? Ако го средуваш за свој мерак и за викенд кола, во ред...ама ако го планираш за секојдневно возило, тогаш зошто ти е Голф 1 од времето на дедо Ное ?

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 898
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #19 на: 05 Јуни 2019, 15:40:48 pm »
Дупките треба да ги има, туку прашуваше зошто е бојата потемна околу нив.

Инаку, околу фарбањето, кога е прва боја, полесно е да се види што треба да се поправи. Кога е веќе префарбуван со лош квалитет, не се знае каде сè е коригирано, па може да излезе рѓа некаде каде што не си очекувал. Инаку, ако го префарбуваш целосно, нема да се познава. Дури и ако е по код бојата, може некој да го офарба во флека, па да не е забележливо дека е фарбан таму кај што испукал китот. Но, секако, треба целосно да се отстрани китот, па да се нанесе нов.

Браниците може да се реставрираат со боја за пластика која што има гранули.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #20 на: 05 Јуни 2019, 16:00:55 pm »
loso sum procital... mozebi deka nekoj ciste rgja okolu dupcinjata pa farbal so tockanje, mozebi e druga boja ispod niv pa ne pokrila ubavo novata boja, mozebi ima nekakvi fleki ispod niv koi bojata nemoze da gi pokrie, mozebi e farbano vrz rgja...

Toa prasanje e isto ko prasanjeto Me boli zab i zasto me boli... dur ne te vidi doktor kje te boli...

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен MikiVW

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 72
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #21 на: 05 Јуни 2019, 20:19:55 pm »
Сопственикот кажа дека под 700 евра не го дава, јас му понудив 500 и ми кажа дека ќе размисли. Се чека на него. Возилото нема да биди за секојдневно користење. Најпрвин ќе биди направен сервис (масла, глицерин, каиши...), ќе се купи акумулатор па можат да следат мали естетски корекции околу возилото, ништо сериозно до наесен или до пролет. Исто така и нема да го регистрирам зошто ќе се вози во близок круг каде нема да имам проблем да го возам чат-пат и нерегистриран. Регистрација на пролет, после здравје, се со ред.

Отсутен MikiVW

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 72
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #22 на: 17 Ноември 2020, 00:06:22 am »
Повторно се активира можноста да се купи Голф. Два ми паднаа на око. Еден е скопски, па ако има кандидат некој што се разбира во кец да оди да го ѕирни во каква состојба е и дали вреди 1000-1200 евра? Дали е добро фарбан и дали има сериозни скапаници?
https://reklama5.mk/AdDetails?ad=3762525
Другиот за кого искрено не би дал повеќе од 600-700 евра во зависност од состојбата.
https://reklama5.mk/AdDetails?ad=3736290

Може и вие да предложите некој  :)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #23 на: 17 Ноември 2020, 15:37:38 pm »
Да не ја читам целава тема.

Бидејќи сум од Битола и спремав исто ваков Голф (дури иста боја), знам кој ги ставал и маскиве (или од кого се купени). Беа на виолетов Голф 1.

Се работи за ТАС-овец (Сараевка) со 1.3 мотор и 60 коња.

Моторот јас го „фризирав“ ама бев глуп и млад и се заебавав многу да извадам малку коња, место да си купам 1.8 16V што ми го нудеа за 300 евра :)

1) Немаш вакуум на кочници на 1.1 и 1.3 мотор т.е читај НЕМАШ ФАКИН кочници! Гној!

2) Најверојатно меката врска со карбуратор и издувната е скината и тешко дека ќе најдеш. Јас едвај најдов. (мислам на другите мотори ова полесно ќе го најдеш ако го има воопшто не знам). Најверојатно „курето“ на издувната грана е заварено, па тешко ќе ти пали зимно време.

3) Што се однесува до корозија, тоа е се релативно. Имај во предвид дека се стари коли и СИГУРНО се китирани колку и да биле пазени. Башка ако е возена Битола, на толку сол шо се фрла зимно време сигурно е крпена одоздола. Не очекувај зачувана кола.

Мој совет, не си ставај трн во нога. Мене ме кошташе многу да го напраам мојот. Многу!

Треба да имаш ептен мерак и да жртуваш доста пари, нерви, знаење да се зафаќаш да средуваш Голф 1. За среќа имаш 2-3-ца на форумов што машки средиле кецеви па можат да ти помогнат и сигурно знаат доста.


Отсутен MikiVW

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 72
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #24 на: 17 Ноември 2020, 19:09:42 pm »
Да не ја читам целава тема.

Бидејќи сум од Битола и спремав исто ваков Голф (дури иста боја), знам кој ги ставал и маскиве (или од кого се купени). Беа на виолетов Голф 1.

Се работи за ТАС-овец (Сараевка) со 1.3 мотор и 60 коња.

Моторот јас го „фризирав“ ама бев глуп и млад и се заебавав многу да извадам малку коња, место да си купам 1.8 16V што ми го нудеа за 300 евра :)

1) Немаш вакуум на кочници на 1.1 и 1.3 мотор т.е читај НЕМАШ ФАКИН кочници! Гној!

2) Најверојатно меката врска со карбуратор и издувната е скината и тешко дека ќе најдеш. Јас едвај најдов. (мислам на другите мотори ова полесно ќе го најдеш ако го има воопшто не знам). Најверојатно „курето“ на издувната грана е заварено, па тешко ќе ти пали зимно време.

3) Што се однесува до корозија, тоа е се релативно. Имај во предвид дека се стари коли и СИГУРНО се китирани колку и да биле пазени. Башка ако е возена Битола, на толку сол шо се фрла зимно време сигурно е крпена одоздола. Не очекувај зачувана кола.

Мој совет, не си ставај трн во нога. Мене ме кошташе многу да го напраам мојот. Многу!

Треба да имаш ептен мерак и да жртуваш доста пари, нерви, знаење да се зафаќаш да средуваш Голф 1. За среќа имаш 2-3-ца на форумов што машки средиле кецеви па можат да ти помогнат и сигурно знаат доста.

Не зборуваме повеќе за голфот за кој е отворена темата. Веќе има друг сопственик и се вози. Да не отворам нова тема за да не бидам досаден, пишав овде дека разгледувам нови голфчиња. Па ако даде среќата да земам еден, ќе отворам нова тема. Денес најдов прилепски кабриолет, плава боја за кој бараат 2500 евра. Ама ептен скапо ми се гледа па ќе пробам да му спуштам зошто вече 1 година стои на оглас.

Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 719
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #25 на: 24 Ноември 2020, 01:06:08 am »
Од која година е огласот на плавото кабрио?
Се возеше у Прилеп и го имав видено последно на собир таму пред 3 години.
Тогашниот газда го тепаше на гас се дур не ја исфрли водата, така да не е чувано возило според мене. Мотор лесно ќе смениш ама за кабрио имај у предвид, каросериските делови се различни од обичен Голф 1, не сите, но генерално повеќето се. И е невозможно да најдеш резервни, барем не кај нас.
За ентериер и кровче у која состојба се, јас не би се замарал, се менува и се прави, се додека е здрава конструкцијата од кровчето.

Ти се јавуваше на огласот? Пошто мислам дека е стар огласот и не е избришан...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3696
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #26 на: 24 Ноември 2020, 16:10:21 pm »
Од која година е огласот на плавото кабрио?
Се возеше у Прилеп и го имав видено последно на собир таму пред 3 години.
Тогашниот газда го тепаше на гас се дур не ја исфрли водата, така да не е чувано возило според мене. Мотор лесно ќе смениш ама за кабрио имај у предвид, каросериските делови се различни од обичен Голф 1, не сите, но генерално повеќето се. И е невозможно да најдеш резервни, барем не кај нас.
За ентериер и кровче у која состојба се, јас не би се замарал, се менува и се прави, се додека е здрава конструкцијата од кровчето.

Ти се јавуваше на огласот? Пошто мислам дека е стар огласот и не е избришан...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Кога спомна правење на кровче, кој ќе го направи кај нас асално, а да не биде поскап од нов, за Југцето конкретно?

Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 719
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #27 на: 24 Ноември 2020, 17:29:27 pm »
Не би знаел да ти кажам точно, но еве ќе го тагнам @Deno па доколку прочита нека одговори, можеби работи со кровчиња.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5930
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #28 на: 24 Ноември 2020, 18:01:30 pm »
Томица,  не се сеќавам точно на кој канал се спомна на јутуб ама ќе ми текне,  муабетот низ влогот беше дека батките нашле во некој магацин еден куп нови неискористени кровови за југцава,така да голема веројатност да најдиш new old stock низ Србија по некоја нормална цена.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3696
Одг: Совети за лежен VW Golf mk1 и негово враќање во форма
« Одговори #29 на: 24 Ноември 2020, 18:59:08 pm »
Томица,  не се сеќавам точно на кој канал се спомна на јутуб ама ќе ми текне,  муабетот низ влогот беше дека батките нашле во некој магацин еден куп нови неискористени кровови за југцава,така да голема веројатност да најдиш new old stock низ Србија по некоја нормална цена.
Најдов јас, комплет со механизам ганц нов, по смешна цена од 350€, ама тоа платно е стоено со години, не знам како ќе се однесува, па за секој случај да имам инфо :D