Автор Тема: CARclub Турбо Тест: Ford Focus Vignale 1.5 EcoBoost A8  (Прочитано 5612 пати)

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: CARclub Турбо Тест: Ford Focus Vignale 1.5 EcoBoost A8
« Одговори #15 на: 21 Ноември 2018, 15:36:45 pm »
Koga prasuvav pred edno mesec dena vo salon spomnaa 15.5K startna cena pa nagore. Ova so daden nekoj popust ama se napnav konkretno.
Prethodniot model startuvase so 13k.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: CARclub Турбо Тест: Ford Focus Vignale 1.5 EcoBoost A8
« Одговори #16 на: 21 Ноември 2018, 16:10:59 pm »
Цитат
Потрошувачка: 9.8 литри бензин на 100 изминати километри (измерена, градска)

Многу некако.. :D

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: CARclub Турбо Тест: Ford Focus Vignale 1.5 EcoBoost A8
« Одговори #17 на: 21 Ноември 2018, 18:53:42 pm »
Koga prasuvav pred edno mesec dena vo salon spomnaa 15.5K startna cena pa nagore. Ova so daden nekoj popust ama se napnav konkretno.
Prethodniot model startuvase so 13k.
Greska si, prethodniot model startuvase od 12k, dizel od 14k.
Kako za nov model 15,5k ok, ama ke bide daleku od cenite na prethodnikot. Veruvam nema ponisko od negde 14k da odi.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Турбо Тест: Ford Focus Vignale 1.5 EcoBoost A8
« Одговори #18 на: 21 Ноември 2018, 19:22:30 pm »
14к дизел беше на залез акцијата што тераше последната година. Тоа не беше реална цена зошто очигледно беше предобра понуда без конкуренција.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Турбо Тест: Ford Focus Vignale 1.5 EcoBoost A8
« Одговори #19 на: 22 Ноември 2018, 02:21:15 am »
Фино количе, само аутоматикот ептен го утепува. Требале да го остават тој во прошлиот век, не е за во кола од 2018.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Турбо Тест: Ford Focus Vignale 1.5 EcoBoost A8
« Одговори #20 на: 26 Ноември 2018, 22:48:32 pm »
Далеку од оригинален, али многу поубав и позрел од претходникот на изглед од сите агли... а и бојава е закон...достоинствено неспортски ориентирана.
Заслужува поубава изведба на шалтабла ( километража) и интегиран, ненатакнат touch screen.