информацијата поминав 7.000км во градска има иста тежина како да кажеш поминав 28.000км на автопат.
во едниот случај ќе констатираме не треба да се менува маслото, во другиот менувај го, а во суштина работната оптеретеност на моторот е иста.
затоа производителите го вовеле тој "кондишн бејзт сервис" каде што сите тие информации и те како влијаат на терминот кога да се промени маслото.
Кај БМВ тоа е CBS системот кој ги мери изминатите километри, обртаи, сензорот во картерот на маслото итн... со посебни алгоритми па така лонглајф интервалот секогаш е напишан максимално до 30.000км и максимално до 2 години.
Кога тоа ќе го разглобиме доаѓаме до една упростена математика дека бест кејз сценариото 30.000км е 300 работни часови на автопат со 100кмч просек.
А кога ќе го убациме фактот дека во германија нема лимит на автопатите па така швабите сигурно не дрнкаат со 100кмч на автопат, тогаш тие фамозни лонглајф 30.000км се уствари бесткејз на автопат од 250-300 работни часа.
Тоа е и нормално со оглед дека во годината има цирка 250 работни денови па швабите не би биле шваби дека искалкулирале ако колата се користи секој ден по цирка еден час на автопат или на регионални патишта маслото може да издржи и до 30.000км.
Е сега има и такви упорни кои цепаат 30.000км во град лонглајф аферим ашколсун.
ако не ми верувате сменетего маслото и направите ресет ќе видите на колку км производителот го наштелувал лонглајфот со свежо масло. Тие км не се ворст кејз него бест кејз сценарио.