Автор Тема: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style  (Прочитано 11462 пати)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #45 на: 29 Август 2017, 02:04:52 am »
И најбитното, кои други мотори ги има на располагање во риото?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #46 на: 29 Август 2017, 06:10:52 am »
1.4 атмо бензинец со 100 коња, 1-литарски турбо-бензинец со 100 коња и 1.4 CDRi турбодизел со 90 коња.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #47 на: 29 Август 2017, 14:22:13 pm »
нааајс значи сте ја возеле со најслабиот мотор. само 1.4 атмо и турбашот идат во предвид.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #48 на: 29 Август 2017, 15:13:27 pm »
Таква регистрирале. :/ Јас мислев ќе регистрираат турбашче. :)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #49 на: 29 Август 2017, 15:21:32 pm »
Киа нуди најмногу за парите уште во старт за разлика од другите, квалитет, безбедност и опрема.
Одржувањето во овластен сервис кај Киа е најефтино!

Си ги почитувам Корејците и се согласувам.

А и во квалитет не се ништо помалку од други европски произведувачи, па дури и поквалитетни.

Hint: Citroen/Peugeot...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #50 на: 29 Август 2017, 15:30:13 pm »
Генерално, корејците се многу, многу квалитетни - али треба една работа секогаш да се има во предвид.

А тоа е реалноста дека корејците прават прилично едноставни, не-премногу-хај-тек возила, и генерално такви возила и продаваат. Едноставни атмо-бензинци, без многу-многу технологија во нив. Соодветно на тоа, ефтини се за одржување, и нема што да се расипе.

Ќе видиме во следниве 5-6 години како ќе се покажат. Почнаа да фураат турбо-бензинци и турбодизели, и иако ги нема премногу по нашиве патишта, почнува да ги има сè повеќе (конкретно зборувам за KIA Sportage и Hyundai Tucson - возила што се итекако конкурентни, и со дизајн, и со опрема, и со цени), ама треба да видиме како ќе се покажат долгорочно.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #51 на: 29 Август 2017, 19:00:51 pm »
Генерално, корејците се многу, многу квалитетни - али треба една работа секогаш да се има во предвид.

А тоа е реалноста дека корејците прават прилично едноставни, не-премногу-хај-тек возила, и генерално такви возила и продаваат. Едноставни атмо-бензинци, без многу-многу технологија во нив. Соодветно на тоа, ефтини се за одржување, и нема што да се расипе.

Ќе видиме во следниве 5-6 години како ќе се покажат. Почнаа да фураат турбо-бензинци и турбодизели, и иако ги нема премногу по нашиве патишта, почнува да ги има сè повеќе (конкретно зборувам за KIA Sportage и Hyundai Tucson - возила што се итекако конкурентни, и со дизајн, и со опрема, и со цени), ама треба да видиме како ќе се покажат долгорочно.

Епа тоа е, во едноставноста е штосот. И повторно мешаме квалитет со издржливост но ајде да речеме дека се синоними тие два збора, корејците почнуваат да ги тепаат европјаните полека и сигурно

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #52 на: 29 Август 2017, 19:02:14 pm »
Добро де, кога кажав квалитет, мислев на нерасипливост. Како и да е, се разбираме.

Мене корејците уште ми каскаат со дизајн, ама сериозно брзо одат напред. Доказ за тоа се KIA Proceed GT и новиот i30 N.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #53 на: 30 Август 2017, 07:29:59 am »
Секоја нова генерација на корејско возило има се подобар и подобар квалитет, ако збориме конкретно за внатрешност. Полека ја заменуваат таа едноставност со подобар квалитет. Земи на пример последна генерација Меган и Хјундаи И30. Не би рекол дека едното е поквалитетно склопено од другото, или има некаква разлика во материјали.

Тоа што во моментов најмногу им фали по мое мислење особено на северов е заштита од корозија. Подвозјето после една година поминато во зима има видлива корозија.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #54 на: 30 Август 2017, 09:24:49 am »
На север скапува и ГоЉф :D

Јас имам другар што пред 10 години, купи Golf 4 GTI во Канада (на старо, мислам релативно ...4-5 години преку сила, со 20-30000 километри, гаражиран и со гаранција bumper-to-bumper). После 3 зими (канадски), целиот скапа :) благодарение на солта.

На крај се реши да бара возило исклучиво со поцинкована шасија, ама и тоа веќе го менува на секои 5 години максимум.

Не сум го чул во последно, ама мислам дека вози Audi моментално.

Има мерак на амерички возила, ама на таа зима, америчките се распаѓаат како хартија.

Знам ми кажуваше дека Pontiac посебно правеле проблеми.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #55 на: 31 Август 2017, 00:19:26 am »
Секоја нова генерација на корејско возило има се подобар и подобар квалитет, ако збориме конкретно за внатрешност. Полека ја заменуваат таа едноставност со подобар квалитет. Земи на пример последна генерација Меган и Хјундаи И30. Не би рекол дека едното е поквалитетно склопено од другото, или има некаква разлика во материјали.

Тоа што во моментов најмногу им фали по мое мислење особено на северов е заштита од корозија. Подвозјето после една година поминато во зима има видлива корозија.

Megane III made in Turkey.
#tofas

:)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #56 на: 31 Август 2017, 08:23:51 am »
сега i20 има многу подобра цена од ова, релативно истата кола

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1132
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #57 на: 04 Септември 2017, 12:55:09 pm »
Истово го провозевво саботата, додека цид-от беше на редовен. Задоволен, добро влече, низ град барем. Добра внатрешност, малце повисочка цена, али добра опрема, можеле со 1000->1500 евра долу да го пуштата. Ќе  одам баш деновиве до Хјундаи да ја цирнам и и20.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #58 на: 11 Ноември 2017, 22:30:48 pm »
Генерално, корејците се многу, многу квалитетни - али треба една работа секогаш да се има во предвид.

А тоа е реалноста дека корејците прават прилично едноставни, не-премногу-хај-тек возила, и генерално такви возила и продаваат. Едноставни атмо-бензинци, без многу-многу технологија во нив. Соодветно на тоа, ефтини се за одржување, и нема што да се расипе.

Ќе видиме во следниве 5-6 години како ќе се покажат. Почнаа да фураат турбо-бензинци и турбодизели, и иако ги нема премногу по нашиве патишта, почнува да ги има сè повеќе (конкретно зборувам за KIA Sportage и Hyundai Tucson - возила што се итекако конкурентни, и со дизајн, и со опрема, и со цени), ама треба да видиме како ќе се покажат долгорочно.

Киа Сид дизел според ауто билд на прво место за квалитет.
Така да квалитетот е на високо ниво со ефтино одржување.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Rio 1.25 Style
« Одговори #59 на: 20 Февруари 2018, 19:37:36 pm »