Автор Тема: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium  (Прочитано 17064 пати)

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3473
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium
« Одговори #30 на: 06 Јануари 2018, 23:19:56 pm »
@Allexxander толку беше возбуден кога ја возеше, што не ми даде ја малце да ја повозам, а јас му дадов со Кугата 😭
Како и да е скапа е не викам не, ама јас сум изненаден колку е одлично склопена во секој сегмент и колку добро се однесува чак и на 150+ брзини.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium
« Одговори #31 на: 06 Јануари 2018, 23:21:30 pm »
Абе извини брат ептен бев под компресија.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3473
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium
« Одговори #32 на: 06 Јануари 2018, 23:22:23 pm »
Мислиш импресија. 😋

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium
« Одговори #33 на: 06 Јануари 2018, 23:24:24 pm »

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium
« Одговори #34 на: 06 Јануари 2018, 23:34:40 pm »
и колку добро се однесува чак и на 150+ брзини.

Ford Fiesta 1.5Tdci 85hp 160km/h



Mercedes Benz w211 E220CDI 150Hp 120 km/h



Е сега нормално мерцедесот си е мерцедес, уживав, ама обртаите ми беа поентата.
« Последно менување: 06 Јануари 2018, 23:39:47 pm Allexxander »

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium
« Одговори #35 на: 07 Јануари 2018, 00:51:21 am »
fiesta samo 16 iljadarcijnaa i taka to eve za 4 godini site modeli si poskapija za 2-3 iljadarcinja...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1759
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium
« Одговори #36 на: 07 Јануари 2018, 09:15:21 am »
Фиестата може била 12-13000 порано "фул" опремена, ама таа опрема тогаш е основна опрема за оваа сега. Според мене денеска има премногу опрема што се плаќа а не се користи.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium
« Одговори #37 на: 07 Јануари 2018, 09:40:53 am »
Фиестата може била 12-13000 порано "фул" опремена, ама таа опрема тогаш е основна опрема за оваа сега. Според мене денеска има премногу опрема што се плаќа а не се користи.

Сè додека не почнеш да ја користиш и не видиш дека всушност, многу е убаво да имаш повеќе опрема.

На пример, кола без Bluetooth поврзување во денешно време е срамота. Bluetooth е многу, многу фина ствар. Или, првиот момент кога Active City Safety систем за автоматско кочење на мали брзини ќе ти спаси 200-300 евра да не се лупнеш од немарност во колата пред тебе, ќе видиш дека е стварно убава работа.

Да, колите стануваат поскапи. Добиваат повеќе опрема. Ама тоа е пошто технологиите одат напред и купувачите имаат зголемени очекувања. Сакаме контроли на волан. Сакаме темпомати, сакаме воздушни перничиња, седишта со греење, дрн-дрн јариња.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium
« Одговори #38 на: 07 Јануари 2018, 10:08:00 am »
@zeroSignal
Од сето тоа што го спомна, мене највеќе ме импресионираа Јарињата. Уште ако се испечени во фурна, на дрвца, филингот е незаменлив.

:D :D :D :D :D :D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium
« Одговори #39 на: 07 Јануари 2018, 10:25:18 am »
Фиестата може била 12-13000 порано "фул" опремена, ама таа опрема тогаш е основна опрема за оваа сега. Според мене денеска има премногу опрема што се плаќа а не се користи.
Затоа се нудат разни пакети. Јас сакам рецимо точна конкретна минимална опрема. Над тоа ми е сеедно се додека не намалува ствари.

Рецимо во Фокус тач скринот е 700 евра доплата. Значи плаќам плус и тоа бајаги пари за да си го отежнам животот и да немам физички копчиња за радио.

Многу подобро би дали 500 евра за металик боја, или 950еур за ксенон или 800 евра за лед фарови, 450 евра за задна камера, затемнети стакла, лумбална поддршка, електрика позади, темпомат, бандажи, автоматско кочење итн. Илјадници пати покорисни работи, ако ништо друго бар не ти отежнува со тргање копчиња.

Значи има од опрема до опрема. Јас 17ките бандажи би се договорил да им ги вратам уште при подигање на колата и да ги заменам за 16ки алуминиумски и челични 15ки.

Има разни работи. Голем дел од опремата е бајаги корисна ама има и бајаги бескорисна па дури и да ти отежнува.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1759
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium
« Одговори #40 на: 07 Јануари 2018, 10:46:55 am »
Фиестата може била 12-13000 порано "фул" опремена, ама таа опрема тогаш е основна опрема за оваа сега. Според мене денеска има премногу опрема што се плаќа а не се користи.

Сè додека не почнеш да ја користиш и не видиш дека всушност, многу е убаво да имаш повеќе опрема.

На пример, кола без Bluetooth поврзување во денешно време е срамота. Bluetooth е многу, многу фина ствар. Или, првиот момент кога Active City Safety систем за автоматско кочење на мали брзини ќе ти спаси 200-300 евра да не се лупнеш од немарност во колата пред тебе, ќе видиш дека е стварно убава работа.

Да, колите стануваат поскапи. Добиваат повеќе опрема. Ама тоа е пошто технологиите одат напред и купувачите имаат зголемени очекувања. Сакаме контроли на волан. Сакаме темпомати, сакаме воздушни перничиња, седишта со греење, дрн-дрн јариња.

Види се согласувам со опремата од безбедносен пакет, меѓутоа има работи како мулти медијалните системи како што рече @Deni кои освен ако не планираш да седиш во кола и да ги чепкаш, нема да имаш голема корист од нив и се крајно непрактични за користење додека колата е во движење. Цената на возилата се зголемува баш поради таквите работи, имаме сензори и камери за паркирање (Ова е практично, но качува цена), греење на седишта и што не, и сето тоа ги помести границите да една фиеста денеска кошта колку фокус пред 10 години да речеме, исто како што имаме телефони со процесори далеку помоќни од што нас ни се потребни, и ајфонот беше 500 евра порано и беше скап, денеска е 1000 евра.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium
« Одговори #41 на: 07 Јануари 2018, 12:50:33 pm »
nasprotiv, pogolemiot del od opremata e veke koristen poslednive 3-5godini vo prethodnata  generacija na premium, i debelo naplatuvana kako dodatna oprema vo srednata klasa :)
ne e nisto waaow oprema "izmislena" za denesno vreme, buutuuut ne go ni smetam za tehnologija...

tehnologija od minatite godini da ne recam zastarena tehnologija, eve veke za 2-3 godini ke bide zastarena ...
   
ps: to sve sto spominjate eve go veke vo ladata ;)
« Последно менување: 07 Јануари 2018, 13:00:52 pm RedEco »
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium
« Одговори #43 на: 12 Јануари 2018, 16:07:15 pm »
Ми иде да ја оставам мојата старо за ново да се задужам кај лихвари и да ја купам.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.5 TDCi Titanium
« Одговори #44 на: 13 Јануари 2018, 14:09:50 pm »
Еве некако со бројки да се објасни колку е добар 1.5tdci и новиот менувач. Реалните перформанси се фасцинантни, а се видливи во меѓузабрзувањата во 4та, 5та и 6та. Врвно нешто.


Многу поблиску.